Haha nu ben ik wel benieuwd welk bericht jij hebt gestuurd.
Ik snap niet zo goed hoe hij journalist kan zijn, hij komt soms echt wereldvreemd over. En ik snap ook niet hoe hij bevriend zijn met bijvoorbeeld Aaf of Paulien.
Haha nu ben ik wel benieuwd welk bericht jij hebt gestuurd.
Ik snap niet zo goed hoe hij journalist kan zijn, hij komt soms echt wereldvreemd over. En ik snap ook niet hoe hij bevriend zijn met bijvoorbeeld Aaf of Paulien.
Denk wel dat het een trouw iemand is, ook bijv. naar Ype toe. Bijvoorbeeld hem ergens heen brengen en mee naar het ziekenhuis laatst enzo. Om ook maar even wat positiefs te zeggen haha
Ik vond de crossover met damn honey wel een gezellige aflevering juist trouwens!
Haha ja dat is wel waar
In Culturele Bagage wordt Yvette van Boven gevraagd hoe ze omgaat met culinair snobisme. Heel verhaal, maar ondertussen is zij in Etenstijd een mega snob ![]()
Ik ben nu halverwege de podcast Kapu. Over de heroine crisis in Amsterdam. Het wordt verteld vanuit Surinaams-Nederlands perspectief wat (voor mij) een narratief is dat weinig te horen is. De eerste afleveringen komen soms wat amateuristisch over qua geluid en ook dat de verteller soms in herhaling valt maar je merkt echt zijn groei per aflevering en er komen hele interessante sprekers aan bod.
Iemand interesse in 2 tickets (eerste rang) voor De Hete Brij as woensdag in DeLaMar?
Wil ze voor 50 euro samen kwijt
Podcast tip voor iedereen die te maken heeft met een scheiding (co-ouders, stiefouders, kinderen de omgeving); de podcast Scheidverhalen van Villa Pinedo.
Bas Louissen van Man Man Man de podcast is een nieuwe podcast begonnen met Frank van der Lenden. Daarin vertelt hij dat hij ook een nieuwe podcast met Chris Bergström gaat beginnen. Daar was ik best wel verbaasd over. Bij de uitleg over die ruzies en tussen de regels door kreeg ik toch het idee dat de grootste wrijving tussen Bas en Chris zat en dat Domien een beetje tussen twee vuren in zat. Dus ik had niet echt zien aankomen dat Bas en Chris vervolgens een podcast zouden beginnen zonder Domien.
Domien kwam er in die aflevering ĂŒberhaupt niet zo best vanaf. Bas vertelt dat Domien een PS5 te duur vond dus dat Bas toen gezegd had van ja koop hem dan van onze gemeenschappelijke rekening (van Man Man Man) en dan delen we hem. En vervolgens staat die PS5 blijkbaar al die tijd bij Domien thuis en heeft Bas (en Chris) dat ding nog nooit gezien.
Ik heb deze podcast nog nooit geluisterd en heb geen idee wie deze mannen zijn (en ik houd dat ook graag zo), maar ik luister wel veel podcasts dus ik lees dit topic altijd dus zodoende lees ik soms iets over deze mannen/podcast, maar wat bezielt deze mensen om hun ruzie zo publiekelijk te delen?? Houd dat toch lekker prive, waarom luisteren jullie hiernaar?
Volgens mij was het sowieso altijd Bas die boos was. Maar ik had wel het idee dat Bas en Chris echt vrienden zijn, die zagen elkaar buiten de podcast ook nog. Bij Domien was dat minder, had ik het idee.
Ik heb het al vaker gezegd, maar die Bas lijkt me zo moeilijk. In een andere podcast hoorde ik hem ook zeggen dat hij nog nooit tegen zân kind heeft gezegd dat hij van hem houdt. En dat hij niet van knuffelen houdt.
Allemaal zo moeilijk.
Wow. Mijn partner is hier ook niet heel goed in, maar tegen zijn kind zegt hij het gelukkig wel vaak. Zou echt geen relatie met iemand willen die dat niet eens tegen zijn eigen kind kan zeggen
Iemand al de provinfluencers geluisterd met Plien en Bianca? Ik vond de eerste aflevering erg leuk.
ehmmmm wow. Dat vind ik echt heel fucked up
nou ja ik kan me ook niet herinneren dat mijn ouders dat ooit gezegd hebben maar door hoe ze met me omgaan/omgegaan zijn en andere dingen die ze zeggen weet ik toch zeker dat ze wel van me houden. ik zeg niet dat het niet beter is om het wél te zeggen maar het betekent ook niet meteen dat het totaal fucked up is als het niet gebeurt. hetzelfde geldt voor niet van knuffelen houden.
Ben niet verder gekomen dan 5 minuten.
Eens, maar wat het wat mijn betreft fucked up maakt is het vervolgens verkondigen in een podcast.
In een van de laatste man man man-afleveringen vond ik juist een pittig (hoe noem ik dit) gesprek tussen Bas en Domien over hun werk vroeger en hoe Domien zich toen gedroeg. Niet dat ik het daarom logisch vind dat ze zonder Domien iets gaan doen, maar tis maar net welke inkijkjes je meepakt en welk beeld je dan vormt.
Ik vind Bas juist een van de leukste, denk dat hij soms inderdaad moeilijk is & zichzelf vaak in de weg zit maar kon genieten van zijn kijk op zaken, cynisme, humor, ook wel zelfspot. Ik ga de nieuwe podcast een kans geven!
Ik luister al jarenlang Bestemming Witte Huis (van RTL) en ik vind Raquel één van de leukste sidekicks tot nu toe. Heel leuke dynamiek met Erik.
Ik vind Bas juist de leukste. I love zijn cynisme. Ging vroeger wel een beetje ver en de grimmige kant op maar ik vond het fijn dat ik niet alleen maar naar blije eiers hoefde te luisteren. Ik zou hele-maal gek worden van Chris met zijn Vinex âhumorâ en Domien die nooit stelling wil nemen en altijd politiek correct wil blijven.