Ik vond in het begin juist daardoor de dynamiek heel leuk, doordat ze alledrie heel anders zijn. En dat schurende van Bas had je daarin ook wel echt nodig. Ik heb wel het idee dat Chris ook best veranderd is na zijn burn-out, een stuk onzekerder en daardoor ook passiever ofzo en dat dat misschien ook meegespeeld heeft in het veranderen an de dynamiek.
Je kan veel van Domien zeggen maar niet dat het een blij ei is haha. Al lijkt hij wel veel minder opvliegend en boos dan âvroegerâ
Voor mensen die âde liefde van nuâ moe zijn; âDe Liefdeswachtkamerâ van Rouge Media. 4 afleveringen van vrouwen die hun ervaring met een affaire beschrijven.
Er zijn weer extra afleveringrn van The Missing Crypto Queen! In eerdere afleveringen had ik al geleerd dat Taghi ook verweven zit in die casus, maar ik luisterde toen maar half dus ik weet niet hoe die tijdlijnen bij elkaar zijn gekomen. Best gek om ineens die veelbesproken naam in deze podcast te horen.
Ik had gemist dat er aangifte gedaan was maar dat vind ik ook echt veel te ver gaan. Die Annika ging zelf al te ver door haar nummer te geven en mee te gaan in dit verhaal. En dan aangifte wegens psychische mishandeling, ongelofelijk.
Nee inderdaad
Maar ik vind Domien echt zoân saaie middelmatige jack en jones man.
Naja dit geeft wel een signaal dat het supererg is on iemand 3 jaar lang voor te liegen en haar leven te beheersen? Hopelijk heeft die vrouw hulp oid
Maar daar gaat aangifte tegen haar echt niet bij helpen.
Hahahahhahahaha
Die annika is echt zoân ontzettende domme loser ook, ze zou zo voor Zembla kunnen gaan werken.
Zembla heeft het nu ook op instagram gepost, ze laten wel merken het niet eens te zijn met de uitspraak van het OM
Zitten wel echt types tussen hoor. Luister nu naar Cato, die in de wachtkamer zat, maar eigenlijk zelf ook gewoon vreemdging. Zegt ze dat ze is uitgescholden door zijn ex toen ze was voorgesteld als nieuwe vriendin. âJa ze weet het niet, vermoedde het wel; zijn kinderen ook, maar wij hebben altijd ontkentâ. Heerlijk inkijkje in het menselijk wensdenken. Ze weet het dus gewoon en ze weet dat jullie liegen.
Interviewer is ook totaal niet kritisch of reflecterend. Ze zei ook dat ze het dan op vakantie aan haar vriend heeft verteld âomdat zij niet kan leven met een schuldgevoel wat op haar drukt, zo is ze gewoonâ. Nou nee, je hebt net gehoord dat je lover echt met jou verder wil gaan en nadat je jaren je vriend hebt bedrogen ga je het hem dan ook eindelijk vertellen dat je verder gaat met een veertiger die op een tiener valt.
Edit: die interviewer is zo irritant met haar âmooiâ, âprachtigâ, âvertelâ en âleukâ. Wat een toevoeging aan het gesprek en interviewskills.
Ja en dan helemaal doorgaan over hoe jij het zwaar had en een paniekaanval kreeg. Klinkt als de consequenties van je eigen acties, misschien voel je je beter als je iemand niet drie jaar voorliegt.
Jaa want hoe oud was zij, als ik het goed begreep was zij 17 en hij 20 jaar ouder?! Daar werd helemaal niks over gezegd
Ze was wel net afgestudeerd zei ze, dus denk wel volwassen.
Ja? Ik dacht te horen dat ze 17 was toen het begon en toen ze dus 3 jaar (het duurde toch 3 jaar?) met hem die affaire had ze samen verder gingen. Toen was ze 20 (en zijn oudste zoon 15
)
hahaha moet zo lachen om Dook in reality check
Ja inderdaad en ze kon daardoor ook heel goed levelen met die zoon omdat ze zo jong van geest was (en natuurlijk ook maar vijf jaar ouder was dan hij is, zéker op haar huidige leeftijd een miniem verschil terwijl die vent nu dik in de zestig is). Terwijl ze tegelijkertijd ook oud van geest is en zo goed met hem kon praten over muziek van vroeger. Ze woonde ook in een studentenhuis op het moment van hun affaire.
ik vind de afleveringen met hun 3e ook echt het leukste om te luisteren haha
Voor mn boekenclub lezen we âPenanceâ van Elizabeth Clark. Dat deed me denken aan een podcast (en de kritiek erop) die hier toen besproken is (maar ik kom er niet op, super irritant); wat ik me herinner was het een podcast van 2 vrouwen (een wat jonger) en ik denk met Annegriet Wiersma - maar dat kan ik er ook helemaal bij verzonnen hebben. De kritiek was, ook in de podcast zelf, dat de aandacht en het onderzoek helemaal niet op prijs gesteld werd door familie, maar de maker toch doorging âom het verhaal maar te vertellenâ. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Boek is denk ik ook wel een aanrader ![]()