Ik had een email gestuurd en kreeg terug dat ze in de laatste aflevering vertelde dat ze stopte. Beetje suf want die aflevering had ik niet geluisterd en ook niet aangedacht dat ze daar misschien iets zou vertellen over stoppen. Maar goed ze is gestopt met de podcast helaas.
Ik vind het zooo stom dat er bij podimo nu heel de tijd reclame zit voor gratis Podimo voor je vrienden. Gewoon om het principe dat ik betaal voor reclamevrij en ze het dan alsnog eronder plakken.
En ik heb nav de tip van hier Hitlers meisjesschool geluisterd, heel interessant! Vooral de eerste 4 afleveringen. Ik was wel blij dat die op een gegeven moment stopte met de zin âhet klooster achter mijn ouders huisâ want dat was wel cringe.
Jaaa, ook constant die pop ups. Mega irritant. Echt belachelijk voor een betaalde app.
Ah wat jammer
Ik had het ook niet gehoord en net even teruggeluisterd. Klinkt niet alsof ze er zelf mee wilde stoppen maar geen idee natuurlijk.
Ik had het niet gedacht toen ik er aan begon, maar de podcast Betaalde liefde over Tsjaikovski was echt fijn om te luisteren!
Heeft iemand er is iets vreemds gebeurd op Podimo geluisterd? Ik wil, maar ik durf niet ![]()
Ja ik! Wat vind je precies eng?
Het zijn verhalen van mensen die dan âiets vreemdsâ mee maken als in: een geest o.i.d. in huis hebben of beschermd worden door iets. Het is geen horror maar geheimzinnige gebeurtenissen die je misschien niet kan verklaren. Sommige dingen zijn heel positief en anderen wat âengerâ. Ben redelijk banging aangelegd als het om dit soort dingen gaat ( te grote fantasie vrees ik) en vond dit niet echt eng. Wel leuk dat ik op basis van de omschrijving een gebouw herkende omdat ik er niet heel ver vandaan woon.
Ja toevallig gisteren weer aan het nieuwe seizoen begonnen.
Ik ben wel echt bang geweest het vorige seizoen bij een aantal afleveringen hoor.
Ja echt zooo goed
Ik zit te overwegen om er toch weer eventjes podimo voor te nemen! Heb heel erg genoten van de eerdere seizoenen.
Als je het doet, zoek naar een kortingscode. Ik wissel steeds tussen 2 e-mailadressen en heb nog nooit de volle mep betaald. In december weer 3 maanden voor 1 euro gedaan.
O goede tip! Ik wil er inderdaad ook niet te veel voor betalen voor die paar afleveringen
Podcasttip: The Walkers: The Real Salt Path. Iemand die ook al geluisterd?
Een journaliste zoekt uit wat het ware verhaal is achter het populaire boek The Salt Path/Het zoutpad van Raynor Winn. Het blijkt allemaal nogal anders te zitten dan ze in het boek doet voorkomen.
Het boek hoef je er niet per se voor gelezen te hebben. Dat gaat over Raynor en haar man Moth die hun huis kwijtraken en ongeveer tegelijk krijgt Moth te horen dat hij terminaal ziek is. Ze gaan dan het kustpad in Cornwall lopen en dat is op allerlei manieren helend.
Vond het heel fascinerend om te horen hoe het echt blijkt te zitten. De laatste aflevering is vandaag uitgekomen, dus je kunt het in een keer luisteren.
Ja maar dan wel gebasseerd op het boek, waar, als je de podcast luistert maar weinig van klopt en het verhaal toch nét wat anders uitpakt voor vooral de auteur.
Vond het een heel interessante podcast, ook de laatste aflevering waarin ze ook kritisch kijkt naar hoe je een memoire mag beoordelen als het om waarheidsgetrouw gaat.
Ohhh nee maar wel artikelen over gelezen (en het boek ook). Hier ga ik snel naar luisteren ![]()
Edit: oh ik ben er al geabonneerd op zelfs, thanks for the reminder ![]()
![]()
Ah thanks, ga de podcast zeker even luisteren dan!
Ik heb onlangs de wereld van Sofie herontdekt! Is al jaren een radioprogramma, maar kun je ook als podcast luisteren. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet beschrijven, human interest I guess? De onderwerpen zijn heel gevarieerd. Soms is de aanleiding iets uit het nieuws, maar daar wordt dan een groter thema aan gekoppeld. Van hoe het is om de lotto te winnen tot wat het betekent om heel principieel te zijn (en is dat dan iets goed of juist niet). ZIj is gewoon heel fijn om naar te luisteren.
Jaaaa, een van mijn favoriete podcasts dit! Ze hebben vaak ook leuke gasten bij het onderwerp vind ik. Luchtig en interessant. Ik moet ook regelmatig hardop lachen om hun grappen.
Zeg paus waar is mijn kunst is een hele leuke podcast. Ik ben net begonnen met aflevering vier en ik ben zo benieuwd hoe het eindigt.