Podcasts #2

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/11/26/free-birth-waarom-sommige-vrouwen-kiezen-voor-een-bevalling-z/

Nee werkt niet :frowning: maar via google gewoon de eerste link

1 like

Ik had een email gestuurd en kreeg terug dat ze in de laatste aflevering vertelde dat ze stopte. Beetje suf want die aflevering had ik niet geluisterd en ook niet aangedacht dat ze daar misschien iets zou vertellen over stoppen. Maar goed ze is gestopt met de podcast helaas.

Ik vind het zooo stom dat er bij podimo nu heel de tijd reclame zit voor gratis Podimo voor je vrienden. Gewoon om het principe dat ik betaal voor reclamevrij en ze het dan alsnog eronder plakken.

En ik heb nav de tip van hier Hitlers meisjesschool geluisterd, heel interessant! Vooral de eerste 4 afleveringen. Ik was wel blij dat die op een gegeven moment stopte met de zin “het klooster achter mijn ouders huis” want dat was wel cringe.

4 likes

Jaaa, ook constant die pop ups. Mega irritant. Echt belachelijk voor een betaalde app.

1 like

Ah wat jammer :slightly_frowning_face: Ik had het ook niet gehoord en net even teruggeluisterd. Klinkt niet alsof ze er zelf mee wilde stoppen maar geen idee natuurlijk.

4 likes

Ik had het niet gedacht toen ik er aan begon, maar de podcast Betaalde liefde over Tsjaikovski was echt fijn om te luisteren!

2 likes