Podcasts #2

Vind dit een heel sterke aflevering en belangrijk onderwerp!

10 likes

Sowieso mijn favoriete wekelijkse podcast :heart: Marike lijkt me ook een heerlijk mens om als collega te hebben

2 likes

Ik ben het nieuwe seizoen van Er is iets vreemds gebeurd aan het luisteren.
Volgens mij zitten hier meer mensen die het luisteren.

Wat de ken jullie? Is er meer tussen hemel en aarde? (Even zwart wit)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nieuw seizoen op Podimo? Ik dacht dat ze ermee waren gestopt

1 like

Bij VSR werd de podcast ‘De Rolverdeling’ getipt. Gaat over een groep 8 klas die bezig is met de eindmusical en daar hun rollen voor krijgen, maar ook over hun advies voor het voortgezet onderwijs en op die manier hun ‘rollen’ in de samenleving. Ik vind het een aanrader!

14 likes

Ik zie deze valer getipt, maar is dit ook leuk voor iemand met een kinderloos leven? Haha geen kinderen in de omgeving ook.

6 likes

Ja zeker, het heeft echt niks met kinderen als onderwerp te maken. Vind het ook een aanrader, heb echt gehuild haha

4 likes

Ja ik heb niks met kinderen maar vond dit mooi gemaakt en ook wel ontroerend, vooral de laatste aflevering. Vind de stem of manier van praten van de podcastmaker niet zo chill maar dat heeft verder niks met het onderwerp te maken.

4 likes

Ja, ik heb ook geen kinderen of kinderwens en vrij weinig met kinderen. Zou gewoon eens een aflevering proberen!

5 likes

@Ventieldopje @Keaton @quarterlife

Nou top! Zal hem zo aanzetten! Bedankt voor de info!

Ja ze hebben 3 nieuwe afleveringen gemaakt volgens mij

2 likes

Dank voor deze tip! Ik kan niet echt verklaren waarom maar het is echt een mooie, ontroerende podcast. Zo een mooi inzicht in al die verschillende levens

5 likes

Ik wil jullie ook bedanken! Zo lief en herkenbaar en kwetsbaar!

Probeer zo lang mogelijk met de afleveringen te doen haha!

5 likes

vandaag hiermee begonnen, zo schrijnend al die verhalen.

5 likes

De podcast van Oprah Winfrey heeft een aflevering met Kristin Cabot, de vrouw van de ‘coldplay kiss cam’. Echt fascinerend om te horen hoe zij (en haar tiener kinderen) compleet door het slijk gehaald is door de hele wereld (doodbedreigingen, haar adres werd gedeeld door een radioprogramma etc) en die man dus GEEN haatcomments heeft gekregen

Overigens was 90% van die haatcomments wel van vrouwen :expressionless:

6 likes

Ik ben begonnen aan de zeven levens van Betty, maar wat heeft die vrouw een zeikstem joh.

7 likes

Heb hem halverwege de eerste aflevering uitgezet. Vond het ook echt een podcast om het podcast maken.

5 likes

Heb gisteren de nieuwe podcast van Tom & Yannick van Rundfunk ontdekt en zo gelachen. We love Nederlands heet het en gaat over de Nederlandse taal. Wellicht moet het een beetje je humor zijn maar ik vond het echt geweldig 🫶🏼 Eindelijk weer een leuke nieuwe podcast nadat veel favo’s zijn gestopt! (Weet niet of het alleen op Podimo staat trouwens, daar heb ik ‘m wel geluisterd)

14 likes

De nieuwe aflevering van Napleiten is offline gehaald. Gisteren online gekomen. Ik heb hem nog niet kunnen luisteren maar ben heel benieuwd waarom.

1 like

Benieuwd over welke zaak deze ging, weet iemand dat?

1 like