Podcasts #2

Ja Sheila :heartpulse: was vergeten dat er een podcast met haar is, die ga ik weer opzoeken!

4 likes

Ik heb de Kamer van Klok een tijd niet geluisterd vanwege Groenteman, maar ik miste Sheila toch te veel en ben weer gaan luisteren voor haar

4 likes

Voor een linkse podcast: Radio Vrij Nederland

4 likes

Oh grappig, voor mijn gevoel doet ze dus héél erg haar best om niet judgy over te komen en niet te kritisch te zijn waardoor ze hele softball vragen stelt.

@Hans_Kazan omg was dat voor die Volkskrant Magazine serie? Want dat was altijd zo erg in dezelfde tone of voice geschreven, alsof ze altijd dezelfde persoon interviewt (zichzelf dus, I guess)

@Falula ja de Kamer van Klok is echt favoriet luistervoer! En dat ondanks Groenteman - afgezien van dat hij een vreselijke engerd is in zijn persoonlijke leven: hebben ze nou echt zo’n clueless gespreksleider nodig? Wat mij betreft voegt hij niets toe. Kunnen Sheila en Raoul niet een podcast beginnen met zijn tweetjes?

Ja ik vind hem los van zijn walgelijke en verwerpelijke persoon ook echt heel ergerlijk. Hij voegt echt niks toe en komt inderdaad zo clueless over (wat hij dan ook nog eens aanzet?). Ik ben voor een podcast met alleen Sheila en Raoul!

@Drosera Radio Vrij Nederland luister ik inderdaad ook heel graag, ben wel benieuwd hoe Hendrik vervangen zal worden, vind de dynamiek tussen hem en Sander wel altijd leuk en prettig om naar te luisteren

3 likes

Klopt! Waarin je onherkenbaar in beeld bent in je eigen omgeving. Het hielp niet dat ik zelf ook schrijf :wink:

4 likes

Mijn favoriet is sinds een tijdje die van BNR. Vrij objectief maar niet harteloos, en een fijne sfeer. Helaas is Floor Doppen wel weg.

1 like

Whaha ja zij stelt zeer oordelende vragen. Vooral als ze dan een zin uitspreekt zonder dat op een vragende manier te doen. Nu ook in dat interview met die sekszorger: “waarom heeft die licht verstandelijke beperking jouw voorkeur

”

3 likes

Ik luister toevallig De stemming sinds kort ook niet zoveel meer en vroeger miste ik geen aflevering. Dit was de eerste podcast ooit die ik ben gaan luisteren, begon zelfs met luisteren toen het met Van Weezel was, dus redelijk OG :sweat_smile: Ik vond de dynamiek met Xander altijd erg leuk en heb eigenlijk ook niet echt iets aan te merken op de dynamiek met Marleen. Ik denk dat ik gewoon wat meer toe ben aan politieke podcasts met wat meer diepte. Inmiddels weet je ook wel hoe het haagse spelletje werkt

2 likes

Ik kan die stem van Corinne ook niet aan. Ik vind haar perfect om soft erotiek in te spreken.

4 likes

Ooooh gruwel, ik hoor het helemaal voor me

2 likes

Hahahahahaha dit is het echt EXACT. Plus daarna een gesprek tussen cori en een psycholoog waarin de psych steeds zegt “ik ken deze mensen niet, dus weet het niet zeker, maar
”

2 likes

Ik moest zo hard lachen om die enorme aanloop naar de grap over woonwagenbewoners in aflevering 3 net hahahaha. Zag m niet aankomen.

Verhaal over die kip Bucket in twee was ook top.

3 likes

Dit is echt zo’n leuke podcast!! Echt hardop lachen. Bedankt voor de tip @iloveblush en ook voor het reageren @Zemraluani want bij een 1e post denk ik vaak het zal wel en bij een positieve reactie denk ik “okĂ© toch proberen”.
Ook fijn dat t op podimo staat want ik betaal nu maandelijks alleen voor alle geschiedenis ooit :sweat_smile:

3 likes

Luistert iemand hier Radio Romano? Heeft de baby van Noortje nou echt Rein?! Ik dacht dat het al die maanden een grap was. Of is het nu een soort meta grap die ik niet begrijp

2 likes

Ik wil je Podimo-pret niet bederven, maar je kunt het ook luisteren via andere platforms. Ook met beeld via YouTube!

4 likes

Is wel een normale naam toch? Of wat bedoel je?

7 likes

Ik begrijp ook niet helemaal wat gek is aan de naam Rein haha

2 likes

Nee bedoel niet dat de naam gek is! Ik dacht dat Marcel die naam voor de grap had verzonnen maar misschien heb ik gewoon de aflevering gemist waarin ze zei dat het daadwerkelijk Rein is?

3 likes

Gvd loop hele tijd als een debielo hardop lachend over straat.

5 likes