Haha die podcast We love Nederlands, gouden tip. ‘Van achter- en ondernemen’
Ik ga vanavond naar de nieuwe show van Aaf en Lies, ben benieuwd hoe het is ten opzichte van de vorige!
Nou hoop een stuk beter! Vond de vorige echt jammerlijk
Ooh waar lag dat aan? Is dat dan echt een soort theatershow of meer een live podcastopname?
Vorige week geweest, ik heb me goed vermaakt. Veel plezier!
Theatershow.
Ja vond het te makkelijk qua improvisatie. Vond een gemiddelde podcastopname echt 10x zo leuk. Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog. Al vond ik het wel echt tof om ze zo in het echt te zien
Was dit nog die over de liefde?
Ja
Ja, ik vond hem ook tegenvallen. Voelde een beetje gemaakt.
Hoe was het? Ben benieuwd of het alleen vragen waren vanuit het publiek of dat er ook persoonlijke dingen voorbij kwamen? Denk dat veel mensen ‘hopen’ dat Aaf iets over de scheiding zal zeggen maar geloof nooit dat ze dat doet haha
Niet alleen vragen uit het publiek. Ook niet echt juice, maar wel een aantal persoonlijke verhalen die ik nog niet kende (en ik luister heilig). Tweede was echt VEEL beter dan de eerste. Er is wel een stukje publieksparticipatie, dus je moet een beetje geluk hebben met de zaal.
Nee niet heel veel, alleen een heel verhaal over haar trouwjurk en dat plaatst ze dan in de context van haar scheiding. Verder wel veel nadruk op dat ze nu een alleenstaande vrouw is die weer de datingmarkt op moet.
Ik vond het echt wel heel cringe weer, huishoudbeurs meets bonte avond op het schoolkamp.