Podcasts #2

Bandje Vermeer.

8 likes

Ik luister Altijd Wat ook sinds ik dat hier als tip zag! Ik vind Martijn echt genieten, maar helaas ben ik me een beetje gaan ergeren aan Suzanne.
En de gast verschilt voor mij heel erg, Titia vind ik niet zo leuk, vind zichzelf nogal tof heb ik het idee.

2 likes

Ja ik ben ook fan sinds kort! Ik vind niet alle gasten leuk (bram die geen cadeaukaart durft te innen??), maar verder kijk ik ook naar elke aflevering

5 likes

Haha same! Ik ben alles vanaf het begin aan het luisteren.
Wilde het hier alleen niet delen want dan zeggen mensen wat ze irritant vinden en dan kan ik het niet meer ā€œonthorenā€.

4 likes

Waarom aan Suzanne? Ik vind haar juist altijd zo lief en enthousiast over alles!

8 likes

Wat is VSR toch een bizarre feverdream altijd, die laatste aflevering over Bouillon Amsterdam en de verbazing over dat mensen goedkoop uit eten willen :joy: en dan die quasi filosofische constateringen van Doortje die altijd beginnen met ā€˜ik denk dat’ en ā€˜ik heb het gevoel dat’ zonder ook maar enige onderbouwing behalve een artikel uit the Atlantic. Ik zeg het niet snel maar ik gun deze mensen echt een leven buiten Amsterdam

22 likes

Ja ik vond het ook wat wereldvreemd van Doortje dat ze dacht dat mensen als ze iets bij de Zara willen kopen wel denken ā€œhmm ja wat is de true cost hiervan eigenlijkā€, maar niet bij uit eten gaan. Het is (helaas) echt maar een heel beperkte groep die daarmee bezig is en ook effectief andere keuzes maakt daardoor (en daar ook me bezig kan zijn). Het is allemaal zo particulier, maar goed het is ook gewoon wel echt gefocust op een heel specifiek doelpubliek uit de randstad

3 likes

Echt mijn hatelisten deze podcast, erger me er altijd zo aan maar toch blijf ik luisteren uit verbazing. En omdat ik weinig boeiende podcasts tegenkom de laatste tijd

11 likes

Ik kan er echt niet tegen dat Doortje populaire dingen niet goed uitspreekt. Zoals ā€˜DE bouillon, of LITTLE Kleine, en nog 20 van dit soort dingen maar kan even geen voorbeeld vinden.
Krijg een beetje ā€˜kijk mij eens elitair zijn ik ken dit vermaak voor het plebs niet’ vibe

7 likes

Ik ben elke keer weer verbaasd hoe dom en plat hun analyses zijn. Alsof Bouillon het eerste restaurant is waarvan het model is dat je goedkoop relatief goed kan eten. Hele land zit vol met plekken als Bij Bregje die elke avond vol zitten, maar Doortje is op jacht naar of de bezoekers wel weten hoe hun eten bereid wordt.

Het is ook zo dom om duur en duurzaam aan elkaar gelijk te stellen. Zat trouwens naar de menukaart te kijken en het is helemaal niet zó goedkoop?

12 likes

Ik vind haar een beetje net-niet, ze lift qua humor nogal mee op Martijn en ze komt vaak met telkens dezelfde opmerkingen/anekdotes.
Laatst een aflevering waarin ze nogal vervelend aanwezig was (maar ik loop een jaar achter met de afleveringen, dus misschien is ze leuker geworden, dunno).
Ze doet me altijd een beetje denken aan iemand die heel erg blij is ā€˜erbij’ te horen.

1 like

Oh die vibe heb ik totaal niet bij haar :thinking:

5 likes

Als je alleen Martijn leuk vindt, net als ik: hij heeft een podkest (zijn uitspraak maar toch irriteert het me niet) over MAFS AUS. Volgens mij ook leuk als je dat niet kijkt.

5 likes

Echt elk weekend genietennnn eerst de 4 nieuwste afleveringen kijken en daarna lekker 1,5 uur de podcast luisteren.

2 likes

Martijn en Maurits is echt mijn favoriete Altijd Wat combinatie

8 likes

Precies dit.

4 likes

Love Maurits!

3 likes

Soms zet ik het op omdat ik benieuwd ben naar het onderwerp maar naast dat deze mensen onuitstaanbaar zijn vind ik het zooooo saai? Het heeft precies geen format en ze zeggen maar wat. Snap echt niet dat dit zo’n populaire podcast is

7 likes

Hahaha ja en de meest random dingen vindt ze ā€˜fokking vet’. Perre heeft ook heel sterk ā€˜i’m not a regular dad, i’m a cool dad’ vibes

@Shaaar, je snapt het gewoon niet, steak frites voor 17 euro!!!

2 likes

Vandaag zat ze ook weer soort van te zoeken naar ā€˜Terror Jaap van hoe heet dat programma ook alweer de de goude???, de gouden kooi ofzo?’
Come on, je wist het wel

2 likes