Roxeanne en Andre Hazes hebben een podcast genaamd AdHazes en ik vind hem erg leuk!
Ik vind ze erg leuk samen en vind Andre ook leuker dan gedacht en de lach van Roxeanne vind ik heel leuk en aanstekelijk en vrolijk, wel een aanrader om te luisteren!
Heeft iemand De Vondeling al (af)geluisterd? Vond het echt een bijzonder verhaal en ook goed en zorgvuldig gemaakt
Ja, ik deel je mening. Ik hoop voor Lieve dat er snel meer afleveringen zijn.
Ik heb door jouw post de eerste aflevering zojuist geluisterd!
Als je ook Engelse podcasts wilt luisteren, het laatste seizoen van tortoise investigates heet foundling en gaat dus ook over een vondeling!
Ik luister nu naar Love Trapped en vind 'm echt top. Goed gemaakt en leuk als je beetje van Bachelor nation drama houdt.
Ik ben nu toch wel verslingerd geraakt aan Hagelslag van Bas en Chris van Manmanman en Puck. Soms zit Domien er ook bij, maar die skip ik want die trek ik eeeeecht niet
Dus het was helemaal groot nieuws met shows in de ziggodome enzo omdat dat ze gaan stoppen! Na al die tijd! En nu paar maanden later hebben ze gewoon weer een nieuwe podcast🥲
ja ik vind Puck ook echt een goeie toevoeging!
Huh nee ze zijn wel echt gestopt toch? Bas en Chris hebben een nieuwe podcast waar Domien nu twee keer te gast is geweest, dat zou ik geen nieuwe podcast noemen
Ik ook! Heel leuk om te luisteren, alleen vind ik zelf Puck een mwah toevoeging. Soms leuk maar niet altijd.
Had niet verwacht dat Bas en Chris weer een podcast zouden beginnen samen, ik dacht dat ze echt een beetje uitgepraat waren en er vaak gedoe was. Maar blijkbaar dus toch wel weer
Jullie vinden het dus wel een aanrader zonder Domien?
En Domien wordt er alleen bij betrokken omdat ze nog (te) weinig luisteraars hebben en hopen dat ze zo neer mensen bereiken, toch
Ja ik vind het ook wel leuk, gewoon gezellig gekeuvel. Maar luister niet structureel
@Schorem haha grote kans, ja. Maar ik vond dat wel weer de saaiste afleveringen die ze tot nu toe hebben gemaakt. al die oersaaie radioverhalen weer van Domien ![]()
![]()
Hahahha Domien is zooo stom met zijn stomme tulp. Hij is echt mijn ultieme Bec
![]()
‘Ja, nee, nu wordt het heel technisch’ en dan een best begrijpelijk verhaal vertellen over luistercijfers of hoe je een liedje start na een nieuwsblok. ![]()
hahaha ja ik vind hem ook echt zo’n saai figuur
heb hard gelachen om de meest recente aflevering van We Love Nederlands over het uitschelden van oude mensen ![]()
Ik kan echt niet tegen Chris. Ik vind dat dus echt een klein kind met hele flauwe humor maar hij valt in deze podcast echt mee en I love Bas maar I love chronisch chronisch chagrijnige mensen sowieso
Ja Chris is zo vreselijk infantiel met zijn poep- en plashumor.