Precies op tijd als afleiding (of ergenis) tijdens vliegreis!
(Ik ben echt doodsbang met vliegen.)
Ergernis!!! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog maar een minuut geluisterd, maar er komt dus ook een spinoff volgende week online over verzonnen verhalen ![]()
Die mannelijke hoofdredacteur vond ik zo irritant.
Thanks, had het anders niet gezien. Ik heb geluisterd, moest toch nog wat tuinplanten water geven, maar vond het wel heel erg meta over de podcast en de keuzes die ze gemaakt hebben en veel ‘we hebben het allemaal zo goed gedaan’. Ik heb het na 20 minuten af gezet. Als het daarna nog wel interessant wordt, moet iemand dat even melden.
Het is trouwens de live-opname van een podcast-interview óver de podcast op een podcastfestival.
Heb m nog niet helemaal af hoor maar vind het weinig zelfreflectie van de makers en nog steeds niks over hoe fucking weird het is dat een kindertelefoon medewerker privecontact gaat onderhouden met een (verondersteld) kind.
Ja ik vind eigenlijk dat Marlotte de enige winnaar is uit de podcast en die ene arts die boos wordt op de domme journalisten.
Dat kindertelefoonmeisje is heel dom en naïef en zelf grensoverschrijdend ( privé contact opnemen met een kind) en de journalisten waren ontzettend dom en naïef en grensoverschrijdend (die vrouw was aan het appen met wat ze dacht dat een jong kind was)
Ja sorry maar marlotte of hoe ze nou echt heette heeft iedereen succesvol geplayed, niet omdat ze nou zo goed was maar omdat ze rest zo incompetent was.
Eigenlijk wel, maar de podcast is vrij succesvol qua aantal luisteraars. En heb het net ook weer opgezet, dus ik doe er ook aan mee. Negatieve publiciteit is ook publiciteit.
Dus ja misschien zijn de makers wel de lachende derde. Ook al vind ik het een tering dom verhaal.
Hij klinkt als Arjen Lubach, maar dan nog betweteriger.
Vooral toen hij vertelde dat zij er uiteindelijk achter waren gekomen dat het allemaal nep was! En niet al die instanties!
Hahhah in de bonusaflevering doet hij alle kritiek af als domme kritiek. Wat een kwal. Ze willen de kritiek niet begrijpen.
“ja tuurlijk hadden we kunnen vragen aan het ziekenhuis of dit hun systeem was of dat het fake was. Dat hebben we niet gedaan en dat was een keuze.”
Grappig dat hij alle critici afdoet als dom, want hij komt zelf ook niet echt over als het meest heldere licht.
Zodat ze een verhaal hadden en dus een podcast ervan konden maken toch
Jezelf bewust in het ongewisse/donker houden zodat er in ieder geval een verhaal is.
Ja of ze hebben daar gewoon niet bij stil gestaan omdat ze er bij voorbaat al vanuit gingen dat het ziekenhuis niet wilde praten.
Wat de reden ook is, beiden journalistiek gezien heel lelijk.
Ik dacht laat ik de liefde van nu weer eens een kans geven maar pff kan het niet aan, ze interviewt zo irritant.
Ik ben er ook echt klaar mee
Een beetje een boomer die heel modern probeert te doen maar het allemaal niet begrijpt ofzo, kan mijn vinger er niet helemaal op leggen. De eerste paar afleveringen vond ik wel leuk, maar het is nu gewoon ook niet meer interessant.
Ik vind Hagelslag echt heerlijk om te luisteren, fijn zo’n dagelijkse kletspodcast.
ja ik ook, echt een leuk trio! vind alleen wel dat het te vaak over man man man gaat haha, maar ik heb die podcast dan ook niet geluisterd.