Podcasts #2

Hie heet de podcast met die mythen en sagen?

1 like

nee dit zijn letterlijk de enige podcasts die ik luister dus ik ga checken!!

oja en die van vonneke en famke vond ik ook chill hahaha

2 likes

ik ga ff zoeken!

spirits heet ie!

2 likes

Ik denk dat altijd wat ook wel wat voor je is!

3 likes

Petty Crimes!

En misschien vind je De Wereld van Sofie ook leuk. Elke keer een ander onderwerp op verschillende manier belicht, meestal luchtig. Niet om te lachen, gieren, brullen maar wel af en toe flauwe humor om te grinniken.

3 likes

Ja die is echt leuk. Ik heb echt genoten van de aflevering onlangs over supportersliedjes!

2 likes

dank jullie ik ga ze checken!

Ik luisterde nog weleens die vrijdagaflevering van Hagelslag en Bas en Frank onderweg naar morgen maar het gaat zooo vaak over alcohol/stoppen met alcohol/weer beginnen met alcohol. Als dit zoooo’n ding is dat je het er de hele tijd over hebt dan heb je toch gewoon een probleem. Echt oninteressant vind ik het. Vond beide podcasts al erg matig maar ben het nu wel zat haha.

3 likes

ik vond het ook best wel oninteressant dat ze het in Hagelslag dan zo lang hadden over die aflevering van Onderweg naar morgen met Gijs Groenteman :melting_face: heel erg meta en niet boeiend.

2 likes

Ja het is natuurlijk altijd wel het genre kletspodcast maar vraag me soms af of ze er ĂŒberhaupt nog bij stil staan of dit leuk is voor luisteraars.

4 likes

Net Aaf & Lies, ze klinken echt allemaal alsalcoholisten :sweat_smile:

6 likes

Ik luister graag naar de spindoctors maar ik vind het zo irritant dat Julia woorden die eindigen met: en uitspreekt met on. Dus dan wordt het vangon etc.

En het irritante aan Aaf en Lies is dat ze elkaar steeds napraten. Zelfde ergernissen etc. Luister daarom ook al een tijdje niet meer.

3 likes

Haha, ik dacht dat ik de enige was die me daar ontzettond aan ergerde!

2 likes

Mijn leraar uit Amsterdam sprak ook altijd zo, niet het meest charmante accent :zipper_mouth_face:

P.G. Kroeger, uit de podcast betrouwbare bronnen ook, maar wel minder erg dan Julia :upside_down_face:

2 likes

Ja maar hij is geen alcoholist hoor! Want hij hoeft de dag niet meteen met alcohol te beginnen zoals Ă©chte alcoholisten! En zoals Chris ook opmerkte hij is ook niet zo’n persoon die door alcohol heel naar doet thuis tegen z’n vrouw en kinderen door bijvoorbeeld te schreeuwen of te slaan!

Er zit toch nog zoveel tussen. Mijn ex schreeuwde ook niet tegen ons maar het was alsnog afschuwelijk om met hem samen te leven.

En hij was ook gepikeerd toen iemand hem erop wees dat hij wel moet uitkijken omdat hij een kind heeft. Die gast heeft echt een probleem.

8 likes

Ja, met Lies d’r stomme bonnensysteem :smiling_face_with_tear:

12 likes

Pff inderdaad.
Als je zegt dat het plezier in het leven begint zodra de fles opengaat, dan is er toch echt iets mis.

2 likes

We love Nederlands is terug, op Podimo

1 like