Podcasts #2

De jurk en het scheepswrak is leuk! Heel benieuwd van wie de jurk nu is geweest en of dat duidelijk gaat worden.

5 likes

iemand tipte laatst het briefje uit kamp amersfoort, heb het in ƩƩn dag geluisterd! echt heel interessant en op een fijne manier verteld. alleen zegt de maker aan het einde van aflevering 6, in de volgende en laatste aflevering hoor je … maar die is er (nog) niet? de andere afleveringen kwamen telkens binnen een maand dus ik vrees een beetje dat deze aflevering er niet meer komt… zou ik echt heel jammer vinden! het voelt toch nog niet helemaal af ofzo.

3 likes

Ja! Dit vond ik ook verwarrend… heb 'm laatst ook gebinged en toen dacht ik huh, maar er zijn geen afleveringen meer? Jammer wel!

2 likes

Eindelijk Containerbegrip aan het luisteren en ik ben hooked!!! Zo interessant (heb sowieso grote interesse voor die schepen sinds de Ever Given)

5 likes

Leuk om te lezen, ook even late 2 the party.

Deze probeer ik allemaal bij te houden en dat is hard werken :sweat_smile:

De rode lantaarn (eerste en grootste podcastliefde)
Tussen dertig en doodgaan
Wat ik wou dat ik wist (had hier meer luisteraars verwacht?)
Universiteit van Nederland
Onbehaarde apen
Argos
Tegenlicht
Haagse Zaken
De stemming van Vullings en van der Wulp
De Correspondent
De machine
En een paar podcasts om Zweeds te leren

4 likes

Ik heb een paar afleveringen Joshua en Splinter in therapie geluisterd, vind ik ook heel interessant! Die psychiater lijkt me echt een hele fijne en rustige vrouw. Splinter vind ik som een beeeetje te aanwezig maar ze hebben wel een leuke balans met z’n drieĆ«n. Wel alleen op Podimo helaas!

1 like

Ken je Opscheppers?
Is met Emma de Thouars en 2 vrienden van haar.
Vind het wel vermakelijk. Moest eerst heel erg wennen aan de manier van praten van Emma en Marieke, elke keer een soort vragende uithalen aan het einde van de zin, maar daar ben ik inmiddels een soort van aan gewend.

Ik zie dat je ook Wat schaft de podcast luistert. Dan ben je qua irritant praten wel wat gewend (althans ik vind ze vrij kakkineus :grin:).

4 likes

Volgens mij heb ik daar ooit een halve aflevering van geluisterd, en inderdaad wat op het praten afgeknapt. Maar toch maar eens een nieuwe kans geven.
Want ja, helemaal eens, de heren van wat schaft de podcast praten ook vrij typisch haha. Ik kan het ondertussen aan, maar ze zitten soms wel erg in hun Amsterdam bubbel. Maar het generd op eten wint het dan van het gepraat haha, en ik ken ze ondertussen een klein beetje persoonlijk, dat helpt ook :wink:

3 likes

Opscheppers zit ook wel redelijk in de Amsterdamse bubbel.

Ik vind de mannen van Wat schaft de podcast ook leuk in hun fanatisme en nerderigheid. Dan neem ik de hete aardappels soms op de koop toe :smile:

Leuk dat je ze een beetje kent!

3 likes

Iemand heeft de reden gedeeld dat MM en A uit elkaar zijn met Tim maar hij mag het niet verder delen :frowning::frowning:. Iets met dat het ingewikkelder ligt dan we denken?

https://instagram.com/stories/timdenbesten/3088775245711088332?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MDJmNzVkMjY=

6 likes

ja hallo tim, deel dan niets he

15 likes

Wie doneert er aan mn fonds om Sieb om te kopen voor alle juicy behind the scenes info? Live vanaf een bankje.

9 likes

Nou als Tim den B het weet dan binnenkort wij ook :star_struck::star_struck:

4 likes

Zie het bericht van @Alchemy in het boulevard topic

3 likes

-verwijderd door moderator-

4 likes

WTF ok dat zag ik niet aankomen.

3 likes

Echt sad. :frowning:

2 likes

Een affaire met Gijs groenteman, wat een ellende!

25 likes

Oh? Nooit over gehoord. Echt naar voor Aaf

2 likes

Zo komen roddels de wereld in.

1 like