Bedankt voor deze waardevolle bijdrage
Waarom eigenlijk? Als zij zelf een partner bedrogen heeft dan is dat natuurlijk heel kwalijk enzo, maar als zij single is dan moet ze toch vooral lekker zelf weten met wie ze seks heeft? Zijn relatie is toch niet haar verantwoordelijkheid
Ik vind dit altijd zo makkelijke mening. Alsof diegene zonder partner geen enkele verantwoordelijkheid heeft.
Dat de grootse lul Gijs is mag wel duidelijk zijn.
Nou het is alsnog een kutstreek toch, als je willens en wetens met iemand gaat die een relatie heeft? Zeker als je de partner ook nog eens kent
Maar wat is haar verantwoordelijkheid dan? Moet ze dan zeggen: volgens mij mag jij dit niet doen want ik denk dat jouw partner dit niet goed vindt? Als jij je niet senang voelt bij het hebben seks met iemand die een relatie heeft dan is dat natuurlijk helemaal prima, maar het is toch niet jouw verantwoordelijkheid om de relatie van een ander te beschermen?
Ja ik weet niet, als jip van den toorn in mijn vriendengroep zat dan zou ik niet zeggen van nou lekker bezig hoor. Maar ik vind het ook wel irritant dat er nu vrijwel direct gepost wordt âwat een lul en wat een tegenvaller van haarâ. De context van de hele situatie kan haar best wel een kutwijf maken, maar het zegt ook wel iets over hoe we in het algemeen naar âthe other womanâ kijken en in hoeverre zoiets iets zou zeggen over je karakter
Verantwoordelijkheid is misschien ook iets anders dan je als een leuk mens richting anderen gedragen dus het is niet haar verantwoordelijkheid om hun relatie in stand te houden, maar het is wel gewoon super kut richting Aaf toch?
Eens met dat het niet eerlijk is dat zij als schuldige wordt gezien ipv hij, maar vind het weer een ander uiterste om te zeggen dat zij volkomen goed heeft gehandeld
Maar dat zeg ik ook niet toch? Of nou ja, ik vind het geloof ik niet zoveel te maken hebben met goed of slecht. En ik vind ook niet dat het per definitie iets zegt over haar karakter (maar ik sluit het ook niet uit want misschien is ze wel echt een kutwijf, who knows). Ik vind dat hij fout zit, en van haar vind ik niet zoveel, Aaf had (vermoedelijk) geen afspraken met haar, met hem wel.
Maar je zegt wel dat ze eigenlijk geen rol speelt in deze situatie toch? En daar ben ik het wel echt mee oneens. Als zij nou niet had geweten van de relatie was het uiteraard een heel ander verhaal geweest, maar ik vind wel dat ze zich nu hierin heeft gemengd. En dat je als persoon geen afspraken hebt met een ander betekent niet dat je alles maar kunt flikken toch?
Oh wat enorm rot voor aaf dit zeg⊠En die Jip is in de 20 volgens mij & Gijs rond de 50 (?). Ook groot leeftijdsverschil.
Proef je niks van hoor, maar lijkt me voor de vrouw die het oudst is in het verhaal wel pijnlijk.
Ik denk terug aan Hanneke die dinsdag in Teun en Gijs vertellen alles zei: âTeun, ik wou dat jij mijn zoon was.â
Omg HANNEKE Wat moet die hier nou weer van vinden. Wel heel benieuwd of het ergens in een van de podcasts (zijn er nogal wat rond deze mensen) ter sprake gaat komen, of dat ze het gewoon niet gaan benoemen.
Doe mij voortaan maar Teun en Hanneke vertellen alles.
De laatste Gonzo is opeens weer helemaal top @Shaaar, al ligt dat vooral aan de gast en uiteraard niet de hosts
Voor mensen die wel eens podcasts luisteren gemaakt door Wondery: Red Handed heeft nu een code voor een half jaar gratis Wondery+ . Ik vind zelf Red Handed leuk, en Against the Odds. Against the Odds is echt een verhalende podcasts dus heel fijn om die te luisteren zonder reclame. Je hebt wel een credit card nodig en moet jezelf even een herinnering sturen om op tijd op te zeggen.
redhandedpodcast.com/wonderytrial
Iemand nog Wondery tips?
Ik heb laatst twee afleveringen geluisterd van This is actually happening, vond ik wel erg interessant. Hebben ook mega veel afleveringen al, dus dan heb je nog wat te gaan haha.
Ik luisterde eerst ook altijd Something was wrong. Zitten hele interessante verhalen bij, maar ook saaie/langgerekte, dus door dat laatste al een poosje niet meer geluisterd.
Ik vind die Johan Fretz podcast leuk, behalve als hij een gast heeft. Ik vind het klinken alsof hij de grootste fanboy is van elke gast en stelt geen enkele kritischere of diepere vraag haha. Alleen maar complimenten vermomd als vraag in mijn beleving. Misschien moet ie gewoon nog even loskomen. Vind het idee van zijn podcast wel heel leuk!
Ook weer genoten van de shitshow, jammer dat ze weer pauze nemen!
Ik had het niet verwacht , want i love Aaf, maar ik vond de eerste aflevering van Marc Marie en Isa eigenlijk heel leuk! Kijk ook echt uit naar de podcast van Aaf dus wie weet kom ik toch nog over de break up heen. Hoop wel dat we op Podimo nog die heiligen verhalen krijgen want die vond ik altijd echt hilarisch.
Ja, vond ik ook! Misschien wel fijn dat het programma zelf gewoon doorgaat maar dan met Isa. Ik hou wel meer van Aaf maar denk dat het ook erg grappig gaat worden samen met Lies.
oh nee ik vind Isa echt niet grappig en haar stem is irritant
Aaf is veel leuker
Ah ik vond het ook wel leuk! Vond Isa eigenlijk wel een beetje dezelfde manier van doen hebben als Aaf. Alleen vond ik haar af en toe wel iets te gemaakt grappig doen of zo⊠denk dat ze er nog even in moet komen.