Ik vind het nog niet leuk, maar ik moet sowieso altijd wennen bij verandering. Dat MM’s mobiel afging en hij bleef zeggen: gebeurt echt nooit! Is ook niet meer geloofwaardig.
Ik heb hier net een aflevering van geluisterd (What if the demons were to large to see?) en wow…wat een verhaal. Bedankt voor de tip.
Ik mis Aaf nu nog wel, maar ik wil het met Isa wel nog een tijdje een kans geven. Ik had bij Aaf soms best wel wat dingen die ik herkende in mezelf, en dat vond ik dan zo grappig om te horen (vaak omdat het om van die stomme dingen ging). Dat heb ik helemaal niet bij Isa, dus moet haar nog gaan “waarderen” om andere redenen denk ik (of misschien komt dat wel helemaal niet, kan ook)
Ik heb ook de aflevering met Isa geluisterd, vooral om MMs blik op de aflevering te horen. Ik geloof echt niet dat deze wijziging al weken in de maak is.
Ik ga niet meer verder luisteren, ik ben een groot Aaf-fan en miste haar wel. Ook erger ik me aan Isa, aan haar stem (ik krijg schooljufvibes van haar stem en intonatie) en first world problems. “Ik ging deze week een paar dagen naar Mallorca om een vriendin op te zoeken” en daarna klagen over gedoe met een huurauto daar.
Ik had het zelfde en iets te gemaakt, neppig vond ik het overkomen. Aaf heeft iets heel onbevangens & ‘echts’ en dat vind ik juist zo leuk en grappig aan haar.
Ik zit hem nu te kijken en ben het helemaal met je eens. Ik heb ook een beetje het idee dat Isa een poging doet om de manier van Aaf over te nemen. En ze lult ook gewoon de hele tijd overal doorheen.
Heeft iemand een aanrader voor een dagelijkse nieuwspodcast met een overzicht van het nieuws? Het lijkt wel alsof alle nieuwspodcasts een verdieping geven bij 1 onderwerp, maar ik zoek iets dat meer een overzicht geeft. Ik luisterde eerder altijd die van nu.nl maar die hebben hun format helaas veranderd
Ik zag volgens mij zoiets voorbij komen op Podimo, zelf niet geluisterd (headlines)
Edit, werkt deze link wel? Podimon ainutlaatuiset podcastit & äänikirjat
Ik ben weer Tjits Chat aan het luisteren en vind het zo leuk!
Ik ga het eens proberen! Thanks
Iemand toevallig Weer een dag geluisterd? Wordt er iets over gezegd?
Ik ben al ruim een jaar bezig Marc-Marie en Aaf vinden iets terug te luisteren vanaf het begin, en ik loop nog altijd meer dan een jaar achter (ben nu in januari 2022).
Alleen nu lukt het me ineens niet meer om afleveringen af te spelen?? Ik had natuurlijk wel meegekregen dat ze gestopt waren maar betekent dat ook dat alle oude afleveringen ineens gewist zijn? Of ben ik de enige die dit probleem heeft en kunnen jullie nog wel de afleveringen terug luisteren?
Ik zie de titels nog wel maar krijg een errorcode als ik probeer af te spelen of te downloaden
Ik zie alle oude afleveringen er nog wel op staan.
Maar kun je ze ook afspelen? Want ik zie ze dus ook nog wel staan maar afspelen gaat niet
Ik kan ze nog wel afspelen (podimo)
Ik kan de oude op spotify ook gewoon nog luisteren. Misschien de app even opnieuw opstarten?
Het lijkt me ook echt lastig om iemand te vervangen in dit type podcast. Denk dat ze beter Denk dat ze beter ook onder een nieuwe naam en ander (maar vergelijkbaar) format door hadden kunnen gaan.
Dat heb ik al geprobeerd en dat helpt niet, en ik kan andere podcasts dan deze wel gewoon afspelen en downloaden.
Echt heel raar maar dan zal het toch wel aan de app liggen?
Sorry nog een berichtje erover want ik vind het echt raar, de enige aflevering met MM en Aaf die ik wel kan luisteren is heel toevallig de laatste, ‘afscheid’. De rest is allemaal ‘not found’
Podkicker!
Goed om te weten dat het in andere apps wel gewoon werkt (ook de andere mensen die het probeerden), maar ik ben een beetje bang dat het toch ineens gaat verdwijnen en dat mijn app per ongeluk al voorloopt omdat het gewoon zo raar en toevallig is dat het alleen die podcast is, en dan alles behalve de laatste aflevering en dat dat precies gebeurt wanneer ik voor het eerst sinds ze het einde hebben aangekondigd een aflevering probeer te luisteren
Nou ja, ik ga morgen toch maar een andere app downloaden en hopen dat het gewoon een gekke samenloop van omstandigheden is. En anders is het jammer maar helaas.
Ik kan de oude afleveringen ook gewoon nog luisteren (op Spotify). Ik luister bijna elke dag oude afleveringen terug want blijf het vermakelijk vinden.
Hoop niet dat je app echt voorloopt en dit een voorbode is!