Ik had dat ook. Toen ik naar de pagina van MM& Isa ging vond ik ook weer alle oude afleveringen met Aaf
Podcast Ik was een gangster is echt een aanrader. Een vlaamse podcast over een vent die zware misdaden heeft gepleegd (overvallen met doden, ontvoering van een politicus). Meerder malen uit de gevangenis is ontsnapt. Jaren in Columbia gewoond op de vlucht voor de politie. Nu het roer helemaal heeft omgegooid, germaanse talen aan de universiteit heeft gestudeerd en werkt als leraar. Mooie is dat de man het verhaal zelf verteld in meerdere interviews. Ze doen ook interviews met nabestaande van de slachtoffers en psychologen.
Ik heb de moordcast helemaal af en ben nu weer verder aan het gaan met al sla je me dood. Maar zij praat zoo hoog en snel en voorgelezen. Lastig.
En oja, ik betaal dus voor podimo en doe dat graag, maar Dionne plaatst al haar afleveringen natuurlijk ook gratis op youtube. Ik vind dat best oneerlijk eigenlijk?
Ik wissel af, als ik op dat moment toevallig thuis ben zet ik de YouTube video aan en als ik onderweg ben de podcast.
Ja ik vind al sla je me dood ook irritant soms, soms ook een beetje wereldvreemd ofzo.
Bij Moordcast vind ik het juist leuk dat ze met haar broer erover praat en op YouTube is het alleen zij die het verteld, daarom kijk ik nooit de video’s.
Heb ik ook bij moordcast, dat wereldvreemde. Soms zegt Dionne dat ergens veel criminaliteit is en dan denk ik ??? In Amsterdam is ook veel criminaliteit, wat zegt dat nou weer? Van die onderbouwde ‘feitjes’ of statistieken. En soms zegt ze ook ja nee dit detail is te gruwelijk dus we gaan het niet benoemen. Dat vind ik ook irritant.
Maar verder heb ik alle afleveringen in een paar weken tijd geluisterd dus ik moet ook niet zeiken ik luister nu moordzaken met carrie en eddie en dat bevalt me wel! Tot nu toe alleen maar Nederlandse zaken geluisterd, vind ik leuk.
Ja Moordzaken is leuk!
Ja Moordzaken vind ik ook leuk! Net wat serieuzer dan al sla je me dood, de zaken zijn ook interessant.
Die worstelaar laatst?! Dat trekt me echt helemaal niet.
Ik heb dat met oude zaken als in 1970 en eerder. Dan denk ik ja oke boeiend maar dit is 50 jaar geleden, er gebeurt genoeg nu. En vooral zaken uit 1800, van die gifmengster dingen of vrouwen die zeep maakten van hun lijken. Dat is zo oud met 0 moderne bewijzen.
Nee wordt niets gezegd
Pff stom!
Oh neeeee, Eddie vind ik echt zo’n bal. Zijn hele manier van praten kan ik echt niet aan
Ja hij is wel echt een bal maar vind het ergens juist wel grappig om te horen
Oneerlijk voor wie?
De betalende luisteraars. Ik wil niet te entitled doen hoor maar ik heb podimo in eerste instantie voor haar podcast genomen, maar ze heeft het in elke podcast over haar kanaal en of je daar ook aub de video wil kijken want die is veel uitgebreider!!!
Verder wil ik haar heel graag betalen voor haar werk dus ik blijf het ook doen. Maar van andere podcasts of via petje af ben ik gewend dat je juist als betalend lid iets extra krijgt
Nou leuk dan, haha
Hoe kan je op Spotify zien hoe veel abonnees/volgers een podcast heeft?
Volgens mij kun je dat niet zien
Ik kan dus niet naar Moordzaken luisteren vanwege die man, ik heb geen idee hoe hij er uit ziet of wie die man is van het plaatje wat jij plaatst, MAAR dat is EXACT hoe ik hem voor me zie hahaha.