Haha oh jaaaa, al had ik haar me wel zo voorgesteld (klinkt gek ook eigenlijk)! Bij de Volksjury (2 dames) link ik ook altijd de verkeerde stem aan de persoon, gek hoe je hoofd daar toch automatisch een beeld bij maakt.
Hahaha ja die Eddie heeft echt mega irritante gewoontes. Ik hoor hem al in mijn hoofd:
“Nou en wij weten hoe dat kwam, toch Carrie?”
En als je er op let koppelt hij ook heel vaak zinnetjes aan elkaar door een soort oorzaak-gevolg-constructie te maken, waar het helemaal niet hoort.
Zegt ie bijvoorbeeld:
“En dat die man daar fietste had natuurlijk te maken met het feit dat die man geen partner had.”
Dat je denkt: oké, hij fietste daar en hij had geen partner, dat zijn de feiten, maar dat dit met elkaar samenhangt verzin je hier ter plekke.
Haha heel ergerlijk.
Haha ik had dit in het begin ook! Ik dacht echt dat ik naar de broer van die Slijptol gast van Powned zat te luisteren.
Maar toch luister ik er nu graag naar!
Ik heb die podcast al maanden niet geluisterd en ik hoor gewoon meteen die stem als ik dit lees ik vind hem ook zo’n typische man, zo eentje die mansplainend en “je mag tegenwoordig ook niets meer”-zeggend door het leven gaat
Dat vinden wij wel heel bijzonder, toch Carrie?
Sowieso, als je een euro kreeg voor elke keer dat hij Carrie zegt
Meest gebruikte woord: Carrie.
Tweede: veldwerk.
Toen ik ze voor het eerst luisterde vond ik vooral hun opgewekte/luchtige toon waarmee ze over moorden praatten bijzonder.
Dan was het van: op 11 juni 2007 was het heerlijk zomer weer, dit was de grootste zomerhit stukje muziek en Ajax won met 3-0 van PSV.
Op dezelfde toon: Dat was de dag dat Marietje gruwelijk vermoord werd met een hakbijl.
Maar inmiddels kan ik ze toch wel waarderen en luister ik elke aflevering
Gonzo over Sywert, hehe ik loop een extra rondje
Hij is weer goed ondanks de hosts
Ik denk ook altijd dat hij er zo uitziet omdat ie gewoon precies zo klinkt.
Ik kwam een nieuwe reeks van het FD tegen over ‘finfluencers’ (ik kende deze term ook nog niet, financiële influencers) maar ben wel benieuwd naar de vervolg afleveringen:
ja klopt dat was mij ook al eerder opgevallen ze klinken echt veel radioachtiger zeg maar.
De nieuwe podcast van Aaf vind ik erg leuk!
Apart sfeertje tussen Isa en Marc Marie in de laatste podcast
Eens! Hele fijne vibe.
Ik kan het echt niet aanhoren
Ja ik denk dat dit ook niet lang gaat duren.
Ik vond de podcast met Aaf en Lies wel heel leuk!
Bijzonder dat het over vreemdgaan ging en dat Aaf hiermee zelf kwam
Wel leuk dat de kippen van Lies Trudy en Lydia heten lol
En ja MM en Isa waren elkaar echt behoorlijk aan het afsnauwen, vooral MM doet heel erg gepikeerd de hele tijd terwijl ik hem eerder echt wel grappig vond
Ja wtf!?