Podcasts #2

Ik hoor dit echt nog steeds niet :joy: Met Isa vind ik het overigens ‘wel ok’, net als dat ik het met Aaf wel ok vond op het eind, maar gewoon niet boeiend genoeg (meer). Ik heb inmiddels ook al een aantal keer een anekdote voor een tweede of derde keer gehoord.

De podcast van Aaf en Lies vond ik trouwens verrassend leuk, ik vond Lies heel grappig af en toe.

Ja continue aan het snauwen; ofja mm naar isa & isa dan dan lieflijk en neppig terug reageert. Irritant.

Ik heb recente afleveringen niet geluisterd maar ik vond het snauwen ook altijd wel meevallen anderen het noemden. En toen besefte ik dat dat waarschijnlijk gewoon is omdat hij gewoon heel Tilburgs klinkt (daar hoort t snauwen bij zeg maar) en dat is hoe mijn hele familie tegen elkaar praat.

5 likes

Ik kom niet uit Tilburg maar ik hoorde en hoor dat snauwen ook niet.

8 likes

Ja maar je merkt toch dat zij het ook niet echt leuk vindt en reageert dan soms ook een beetje geirriteerd. Vind ik iig! Ik vind het zo grappig dat sommige het totaal niet merken of vinden
maar ik ben zelf wel heel gevoelig voor sfeer
 en als iemand bijv een botte opmerking tegen mij maakt of tegen iemand met wie ik dan ben vind ik dat niet chill.
Ik vind MM totaal geen leuke man meer.

Ohja en Aaf en Lies vind ik ook top!

2 likes

Ik vind het niet perse snauwerig, maar het is inmiddels de grote Marc Marie show. Isa geeft voorzetjes en hij steekt weer driekwartier van wal

2 likes

Haha ik heb een aantal Tilburgse vrienden en ik vraag me nu echt af of zij/wij zoveel tegen elkaar snauwen :joy:. Ik heb dat snauwen overigens nooit echt gehoord, maar dat mm niet kan incasseren maar wel uitdeelt

2 likes

Zijn er nog mensen die tussen 30 en doodgaan luisteren. Ik luister de laatste tijd wel weer maar die reclame over die tv-serie duurt gewoon 25 minuten ofzo
 Pfff

4 likes

nope, de laatste die ik heb geluisterd is van begin februari. vond het echt teveel hetzelfde geworden.

2 likes

Ja, ZO irritant!! Volgens mij zowel stom als je die serie kijkt (want al gezien wat ze bespreken) als dat je de serie niet kijkt (want dan spoilen ze alles al). Ik bleef het stuk ook maar doorspoelen
 :expressionless:

2 likes

Ik heb echt hardop gelachen om de nieuwe podcast van Aaf en Lies, wat een goede combi😂

8 likes

Ja ik ook, helemaal leuk vind ik hun samen!

Ik heb nu een paar afleveringen van de podcast van halina en carice geluisterd en ik wou echt dat ik een halina was maar ik ben vrees ik meer een carice (maar dan zonder het uiterlijk)

9 likes

Moet gelijk denken aan ‘ik wou juist dat ik jou was’ van Veldhuis & Kemper en las het ook in die melodie.

6 likes

Ik kan die podcast van Halina en Carice moeilijk luisteren omdat Halina op random momenten zo Schel begint te RrrOePenn en Grraapig wil doen.
Echt vreselijk vind ik die stem.

Volgens mij deed ze dit in de eerste afleveringen niet, maar toen ik mij er eenmaal aan begon te storen kon ik het niet opbrengen om een nieuwe aflevering op te zetten.

6 likes

Ik kan de stemmen van Halina en Carice heel moeilijk uit elkaar houden.

1 like

Impopulaire mening miss maar ik vind dat echt komisch

13 likes

Ik heb dit met heel veel podcasts. Je hebt ook wel podcasts waar er meer verschil is tussen stemmen, dan heb ik dat minder maar ook bij die podcast heb ik sommige momenten het idee van wie zegt dit nu? Mijn theorie is dat mensen zich aan gaan passen aan de persoon met wie ze praten waardoor het zo gelijk klinkt. Of ze komen uit dezelfde buurt.

3 likes

Ja same. Even wennen aan het begin en ik kan ook heel goed begrijpen dat mensen dit super irritant of cringy vinden maar ik vind haar hele persoonlijkheid echt heerlijk hahaha.

6 likes

Ik vind het een leuke podcast van Carice en Halina, maar ik vind wel dat Halina echt de kar trekt elke aflevering en dat Carice stiekem eigenlijk maar heel weinig vertelt en loslaat. Ze heeft ook een beetje zo’n ‘ik weet het allemaal niet meer hoor, ik heb geen geheugen, het zal allemaal wel’-blasĂ© houding wat ik soms een beetje irritant aan haar vind.

Vind Halina wel heel leuk, dat roepen met die rare stem daar kan ik eigenlijk ook wel om lachen :grinning:

7 likes