Podcasts #2

Ja same. Even wennen aan het begin en ik kan ook heel goed begrijpen dat mensen dit super irritant of cringy vinden maar ik vind haar hele persoonlijkheid echt heerlijk hahaha.

6 likes

Ik vind het een leuke podcast van Carice en Halina, maar ik vind wel dat Halina echt de kar trekt elke aflevering en dat Carice stiekem eigenlijk maar heel weinig vertelt en loslaat. Ze heeft ook een beetje zo’n ‘ik weet het allemaal niet meer hoor, ik heb geen geheugen, het zal allemaal wel’-blasĂ© houding wat ik soms een beetje irritant aan haar vind.

Vind Halina wel heel leuk, dat roepen met die rare stem daar kan ik eigenlijk ook wel om lachen :grinning:

7 likes

Ik heb die laatste nog niet geluisterd maar ik dacht dat die tiende aflevering een soort voorlopig einde was en dat ze gingen nadenken of ze nog door gingen ofzo? Maar nu hebben ze dus alweer een nieuwe aflevering haha. Misschien had ik het verkeerd begrepen

@Pebbles ben het met je eens qua Carice ja

1 like

Ik kon het gekrijs van Halina handelen tot de moederSCHEEAAAAPPP aflevering.

2 likes

Ik oooook haha

1 like

Ik ook, ik moet elke keer lachen haha. Ze gaat ook gewoon door terwijl ze heus wel weet dat het irritant is.

Halina maakt wel echt de podcast idd, Carice komt een beetje afwezig/niet zo energiek over vaak

8 likes

Ja dat inderdaad. Was best wel nieuwsgierig naar iets meer over haar privéleven (want ze is nog steeds samen met die Guy Pearce toch, of niet?), maar ze heeft echt letterlijk helemaal niets gedeeld. Het is altijd Halina die er nog iets van maakt.

1 like

ik vind het wel chill dat er juist bija niets over partner + kind gezegd wordt, zo kan het ook, en het is haar goed recht dat prive te houden.

9 likes

Als de insteek is dat ze over zichzelf en hun leven vertellen (en als vriendinnen met elkaar kletsen vooral) dan vind ik het wel wat karig op deze manier, vanuit Carice dan.
Maar goed, het is op zich alsnog wel vermakelijk, zeker door hun relativerende zelfspottoontje.

2 likes

@Pebbles Haha ik heb dit dus allebei heel erg. Enerzijds heeel goed dat ze haar man en kind er buiten laten, want privĂ© en fijner, maar stiekem ben ik ook vet nieuwsgierig, alleen al naar of die man nu ook in Amsterdam woont enzo. Echt gĂȘnant van mezelf ook wel maar mijn vlekje is toch wel dat ik gewoon best nieuwsgierig ben naar het leven van BN-ers :grimacing:

2 likes

ja ze mag wel iets meer vertellen, maar dat hoeft wat mij betreft niet per se over man of kind te gaan!

Dat verhaal over dat klassenfeest bijvoorbeeld :cry:

Maar als je zo gaat redeneren moeten ze dat onderwerp dan sowieso niet bespreken, aangezien Halina geen moeder is. Je kunt toch ook gewoon over een onderwerp praten zonder je privéleven erbij te betrekken?

Heb die aflevering overigens nog niet geluisterd, laatste die ik heb geluisterd is die ervoor. Vind de podcast wel leuk voor tussendoor af en toe, maar heb zoveel andere podcasts die ik luister en die ik interessanter vind, dat ik deze vaak vergeet.

Heb vandaag ook de nieuwe podcast ‘internetten’ geluisterd (o.a. van Samya Hafsaoui), was best vermakelijk. Ook een goede voor tussendoor af en toe :smile:

6 likes

Heel leuk!! Boekentip, museumtip etc

2 likes

Ik ben naar aanleiding van de enthousiaste verhalen hier ook de podcast van Halina en Carice gaan luisteren, maar na anderhalve aflevering heb ik het afgezet. Ik vind Halina echt zo overdreven en hysterisch, daar kan ik niet naar luisteren. Carice brengt voor mijn gevoel dan weer helemaal niets in.

Aaf en Lies vind ik wel weer heel leuk. Goed in balans ook samen en echt een beetje alsof je bij ze aan de keukentafel zit. Marc-marie en Isa ben ik gematigd enthousiast over. Vond het wel prima om te luisteren maar denk niet dat ie in m’n vaste rijtje komt.

3 likes

Ik heb nog een anti tip: ongefilterd met Kitty en Elif. Wat een onsympathieke zeiksnorren zijn dat zeg. Kon het niet aanhoren.

1 like

Moest het even opzoeken maar ja inderdaad!! Verklaart het wel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Vind het wel echt jammer dat Aaf en Lies maar om de week zijn. Das echt te weinig voor mij als podcast verslaafde :sob:

4 likes

Sorry voor alle haters maar

Gijs en Marcel krijgen een dagelijkse talkshow op 6 in de zomer :star_struck:

5 likes

Wat leuk, nog meer witte mannen op tv!

30 likes

Ik ben nu al benieuwd naar hun mening over alles

4 likes