Podcasts #2

Ik vind het zooooooooo jammer
Zij zijn echt de leukste podcast. Kijk er elke vrijdag weer naar uit

2 likes

Tom praat met vlagen een beetje Zaais vind ik :joy:
Maar dan heb je gelukkig nog heel wat afleveringen te gaan!

1 like

De vrouw met 1000 gezichten vind ik een leuke podcast, ben echt benieuwd naar het einde. Luistert echt als een verhaal.

1 like

Nog niet alles geluisterd maar erg leuk en interessant! Goede opnames dus je kan alles goed verstaan.

Ik ken weinig gasten van naam maar dat maakt niet echt uit. Er komen vet veel verschillende boeken en mensen voorbij wat fijn afwisselend is.

5 likes

Mekoek en hand in eigen boesssie kan ik helaas nooit in mijn offline leven zeggen. Ze zijn zĂł grappig!

:smiling_face: Voor de lezers van het feelgoodgenre wil ik de podcast Liefteratuur van Susan Muskee echt aanraden. Ze spreekt met mensen die iets met dit genre doen, zoals boekenbloggers, auteurs, maar ook een redacteur. Ik vind haar stem ook heel fijn en ze doet het heel natuurlijk :slight_smile:

Ja is leuk! Alleen die stomme geluidjes vind ik zo’n onzin haha.

1 like

Hoezo niet. Ik gebruik het te pas en te onpas

Hand in eigen boes, veer in eigen soes

1 like

Niemand die de referentie snapt.

2 likes

Weer een nieuwe aflevering van in de ban van rian. Hij was weer vermakelijk, hahaha

3 likes

Ik kan dat toontje van die Angelique Kunst echt slecht handelen haha, vreselijk

2 likes

Ik kijk dus maar de podcast van MM en Isa, maar ze kijkt soms echt recht in de camera en dat is echt heel ongemakkelijk :joy:

Hebben jullie tips voor nederlandse podcasts over mentale gezondheid en het liefst iets over behandeling etc? Zoals de podcast psycholoog

Weet niet of het is wat je zoekt want het gaat niet over behandelingen, maar jezelf wellicht beter begrijpen. Die heet “hoe ben je zo”. Wel alleen het eerste seizoen!

1 like

‘FD achter gesloten deuren’ gaat dus door over ‘finflueners’. Bij die aflevering 2 snap ik dus echt niet dat mensen echt tienduizenden euro’s in een schimmig ongereguleerd beleggingsproduct steken? Dan ben je echt te hebberig om logisch na te denken. 4% rente per maand is te goed om waar te zijn, duh

PsychoLogisch is ook leuk. En je hebt Stoorzender, dat zit niet heel professioneel in elkaar, maar wel sympathiek.

1 like

Ik heb Marc Marie en Aaf nooit geluisterd, maar door het forum erachter gekomen dat ze gingen stoppen en ben nu begonnen met MM en Isa en ik heb al paar keer hardop gelachen. Leuk!
Nu weet ik niet of ik MM en Aaf zal terugluisteren, meestal met oude podcasts vind ik het toch niet meer zo relevant en daardoor minder leuk. Zouden jullie ze wel terugluisteren? Of mij dat aanraden? :sweat_smile:

2 likes

Ja terugluisteren

8 likes

Ik vind het ook een beetje een warrige podcast. Ze zeggen dat het over finfluencers gaat maar nu gaat het al een paar afleveringen vooral over Grinta. De mensen uit de voorbeelden hebben ook niet via finfluencers dit product aangeschaft maar via een man die ze kennen uit het hondenveldje?

7 likes

Is wel de moeite waard denk ik. Ze komen wel regelmatig terug op (verhalen of grapjes uit) vorige afleveringen, dus het is leuker luisteren vanaf het begin.

3 likes