Podcasts #2

Ik vind het ook een beetje een warrige podcast. Ze zeggen dat het over finfluencers gaat maar nu gaat het al een paar afleveringen vooral over Grinta. De mensen uit de voorbeelden hebben ook niet via finfluencers dit product aangeschaft maar via een man die ze kennen uit het hondenveldje?

7 likes

Is wel de moeite waard denk ik. Ze komen wel regelmatig terug op (verhalen of grapjes uit) vorige afleveringen, dus het is leuker luisteren vanaf het begin.

3 likes

Ik heb all MMA afleveringen al minstens 3x beluisterd dus ik raad het zeker aan!

5 likes

JAA zeker de moeite waard

1 like

Komt een meid bij de psych! Hoor je stukken van echte behandelsessies en ze gaat op sommige dingen dieper in, vond het interessant!

2 likes

Aanrader voor als je openstaat voor discussies en verhalen over racisme.

3 likes

Ik heb net de vrouw met duizend gezichten afgeluisterd. Ik vond het heel interessant en het lukte ze echt om mij in de podcast te houden. Ik vind het wel een anti-climax. Ik had verwacht dat het boek over haar zou gaan namelijk.

1 like

Hoe vond jij de tweede aflevering van Internetten? Ik vond het ADHD-onderwerp wel erg lang, heb hem op een gegeven moment ook afgezet… Ik verwachtte meer een podcast over bijv MySpace, Hyves enz. De eerste aflevering vond ik wel oké!

1 like

Ja ik snapte niet hoezo ze specifiek adhd pakten ipv TikTok diagnosticeren in het algemeen dus vond het te saai en heb het afgezet.

3 likes

Misschien vind je backspace van de vpro dan leuk

4 likes

Nog niet geluisterd, heb Off Menu ontdekt en heb voornamelijk dat geluisterd afgelopen week, naast mijn standaard Behind The Bastards en Prestige TV Succession podcasts :sweat_smile:

2 likes

Ik wilde net de nieuwste aflevering van Teun&Gijs luisteren op mijn koptelefoon maar jeetje dat is toch echt niet te doen met die stem van Gijs. :sweat_smile: Probeer het een andere keer wel weer, zónder koptelefoon

3 likes

Dat zeggen ze toch de hele tijd?

Ik heb die podcast serieus geprobeerd maar ik vind het echt tenenkrommend slecht :joy:

2 likes

Ja vindt je? Ik vindt het stuk rolstoel na de man met witte masker wel erg vaag.

2 likes

Morgen ga ik veel uren lopen. Iemand nog een leuke onderzoekspodcast waar je geboeid bij blijft? Liefst in de trant van serial, haha maar ik heb al veel geluisterd.

1 like

Ja ik vind het sowieso gewoon slecht geacteerd en een matig verhaal. Maar ik was gisteren alleen thuis aan het klussen en bij gebrek aan beter heb ik het wel helemaal geluisterd :joy:

1 like

Het verdwenen meisje over Willeke Dost misschien? Ben ik net aan begonnen. Of Grijs gebied, dit kan geen toeval zijn, wie praat die slaapt, moord in de spirituele winkel…

Heb je ook podimo? The kinahans, de taxi-oorlog, de onbekende dode

Zomaar wat dingen die in me opkomen

2 likes

Bone Valley?

1 like

Thanks, maar heb ze bijna allemaal al geluisterd :sweat_smile: behalve die op podimo, maar ben ook podcast verslaafd hahah. Alleen moord in de spirituele winkel niet, maar ik ken het verhaald al wel, dus weet niet of ik het dan nog zo boeiend vind.

@Shaaar jaaa, klinkt als wat ik zoek! En ken ik nog niet!

3 likes

Ja ik ook hoor 🫣 alleen Willeke nog niet. Ik luister ook heel veel gewoon moordcast en zo maar dat is natuurlijk geen onderzoeksverhaal. Ik ben altijd fan van die van de kranten!

3 likes