Onland?
Wel in het Engels: Bear Brook (2 seizoenen) of The coldest case in Laramie.
Tiffany Dover is Dead, I’m not a Monster, The Missing Crypto Queen, Project Unabom, The Trojan Horse Affair, The Women’s War. Allemaal niet echt true crime/serial achtig, maar allemaal heel goed in hun eigen genre.
Ik vond deze echt heel leuk fascinerend mens. Had nog nooit van haar gehoord maar na het luisteren naar de podcasts ben ik meteen naar een tentoonstelling met haar jurken geweest en heb een boek over haar gekocht.
Deze al gehoord?
Ik vind het soms zo awkward dat De Eeuw van de amateur deels duidelijk zo’n ander (mondig) publiek heeft dan ze zelf eigenlijk tof zouden vinden (namelijk vrouwen van middelbare leeftijd à la Geeske die bijvoorbeeld Gerda heten).
Nu ook weer die vrouw die inbelt over die tegeltjeswijsheid hier was het wel heel duidelijk dat ze amper het geduld op kunnen brengen om er serieus op in te gaan.
Toch apart, bijvoorbeeld Bram de Wijs en Matijn Nijhuis trekken ook van dat publiek (en allemaal ook mij, dus het ergste is misschien wel wat het over mij zegt
)
Oh nou, zo zie je maar, misschien is het vooral projectie van mij.
Ik had echt het idee dat ze het een nogal vaag/irritant bericht vonden en pas enthousiast werden toen ze over andere wijsheden/wat Ype bedacht had begonnen.
Super bedankt voor alle tips! De meeste van de aanrader heb ik helaas al geluisterd, maar er zijn er toch nog een paar die ik niet ken!
Nee nog niet. Dank je wel!
Ik vind de podcast van aaf en lies heel leuk! Hangt een veel gezelligere sfeer dan bij aaf en marc marie
Maar zijn dat niet gewoon de mensen die reageren? Dat de Gerda’s wel reageren en de wat hippere mensen niet?
Huh Yvonne zegt dat Marcel van Roosmalen een affaire heeft met Fanny van de Mediameiden?! Ik ben in shock als dit waar is
Next up: Teun vd Keuken waarschijnlijk
ik weiger dit te geloven
Als ik er een moest kiezen van deze drie zou het sowieso TvdK zijn
Ik zou liever nooit meer seks hebben dan met die Marcel, engnek
Ach, affaires hebben ze schijnbaar allemaal
Mijn vertrouwen in de mensheidis echt kapot inmiddels.
Nooo ik wil dit niet geloven… Staat dit ergens?
Noo… Waar heb je dat vandaan?? Kan ik me echt niet voorstellen… (maar volgens mij ben ik ook gewoon te naïef met dit soort dingen).