Podcasts #2

Nee hij is sws irritant in bed, gaat praten over zijn onzekerheden enz. Doe mij Gijs maar

2 likes

Haha Gijs, als je het niet erg vindt dat iemand cardiopulmonaal bezwijkt tijdens het neuken dan is dat een prima optie ja. :joy:

12 likes

Sorry kan aan niks anders denken bij hem. :skull:

Edit; zie hem ook wel moeten pauzeren om even aan zo’n astma-inhalator te moeten lurken.

8 likes

Erg interessante aflevering van Damn Honey met Roxane van Iperen. :+1:t2:

5 likes

Middelbare man gaat vreemd. Schokkend.

9 likes

Aahahahaga

4 likes

Hmm misschien van Marcel nog enigszins te verwachten, die geniet wel van al dat aanzien, maar als het echt waar is vind ik het van Fanny toch wat onverwachter, krijgt er niet helemaal de vinger achter waar dat aan ligt
hebben jullie dat niet?

7 likes

Ja, ik vind het ook apart. Over Gijs en die Jip is er verder niks meer naar buiten gekomen toch?
Misschien zijn het toch echt alleen roddels

7 likes

Elke keer als het hier over deze mannen gaan moet ik een beetje huilen

13 likes

Of houden wijselijk hun mond.

8 likes

Haha ja dat is ook zeker een mogelijkheid.

1 like

Ik hoop nog steeds dat het een stunt van de Mediameiden is. Om te kijken hoe snel roddels verspreiden ofzo.
Ik kan het me gewoon helemaal niet voorstellen.

12 likes

Ja dit lijkt me eigenlijk ook best een aannemelijke verklaring, of anders misschien een verkeerde interpretatie van wat ze gezegd heeft? Het lijkt me toch niet helemaal logisch dat zoiets uitkomt omdat je er zelf lekker over zit op te scheppen? Zeker omdat zij altijd super bezig zijn met je professioneel opstellen en imago etc

5 likes

Haha ja dit schoot ook door mijn hoofd. Maar neem aan dat ze ook niet haar naam/reputatie zo op het spel zou willen zetten? Verzin dan iets over een kaasbroodje ofzo

3 likes

Ik denk dat het verzonnen is. Er is deze week een Marceloverkill vanwege Totaal 2 en hij heeft geen vrienden gemaakt bij VI, een kijker vindt het leuk om te trollen en stuurt het in als juice. Fanny is een makkelijk doelwit om bij de roddel te betrekken, je weet dat ze jonger is en met Marcel werkt. Ik zie Fanny er ook niet voor aan dat ze dit zou verkondigen in een kroeg.

5 likes

Als ze hier komende aflevering of die daarna niet op terug komen dan weten we hoe de vork in de steel zit I guess?

3 likes

Ik dacht hierover twee dingen, 1. Misschien is het een manier van Yvonne om iets in het hele Gijs/Jip/Aaf verhaal los te krijgen want daar is volgens mij nog helemaal niet op gereageerd? En 2. Misschien dat mensen op Koningsdag aan Fanny vroegen van “Wat weet je van Gijs en Jip?” En dat zij (na een paar biertjes) gewoon antwoordde van “Ooh bij Meer Van Dit doen we het allemaal met elkaar joh. Ik heb ook een affaire met Marcel.” En dat het verhaal zo de wereld in is gekomen.

7 likes

Ja, want wie zou er over opscheppen als ze het met marcel zou doen :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:???

2 likes

Aaf heeft het in haar podcast met Lies wel vaak over Gijs. Ze zijn dus, als ze de waarheid spreekt haha, niet uit elkaar ofzo.

5 likes

Ze gaan verder!

4 likes