Podcasts #2

Oh myyyy bedenk nu dat er morgen geen nieuwe afl van ze is omdat ze druk waren met voorbereidingen voor de show dus we zullen er nog niks over horen!! Als ze er al IETS over zouden zeggen natuurlijk. Of is dit geen toeval en hoort dit allemaal bij het plan?

Sowieso veel plezier en keep us updated :heart_eyes: (ps welke chips neem je mee?)

5 likes

Tyrells truffel :drooling_face: (wel duur
)

2 likes

Snuggles van de Lidl.

2 likes

Jaaaa ik ga ook en heb salt & vinegar van de lidl gekocht!! Mijn favo!

Ik hoop op véél BNers

3 likes

Is dat echt een lekker zure salt & vinegar chips? S&V is echt m’n lievelings maar geen enkele in Nederland is Ă©cht lekker, de meeste zijn een beetje muf

2 likes

Het is niet walkers, maar ik vind hem wel lekker ja!

NRC heeft goede tips, deze keer Believe in Magic, serie over een meisje die via crowdfunding geld ophaalde voor medische behandeling. Ik ben op de helft en het is :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

18 likes

Yvonne hier maar Marcel was gewoon op de Media Meiden avond (alsmede Aaf en Gijs), en er werd vrij vaak gerefereerd aan de roddels, maar het was geen stunt, haha. Dus veel wijzer zijn we niet, behalve dat dit blijkbaar wel gewoon kon. Dus het is toch niet waar, lijkt me

14 likes

Hoe was het?!? Zie op insta wat beelden en zag er echt geweldig uit.

2 likes

Ja omg ik zag Frits Sissing en Theo Hiddema?!?

5 likes

Ja het was heerlijk. Theo Hiddema idd (beetje awkward maar wel lachen), Frits, Jim Bakkum, Aaf, Marcel en even Gijs en Marieke Elzinga. En bezoekersBNers. Was echt een leuke avond! Incl oranje wijn en chips

3 likes

En Wally was er!

11 likes

Jaaa ik vond het ook echt geweldig! Zoveel gelachen ook! Vooral toen marcel al die berichtjes van media meiden ging voorlezen :joy:

7 likes

Omg stop ik ben echt jaloers nu :sob:

6 likes

Ik zoek ook zoiets! Misschien The Wellness CafĂ© of The ‘That Girl’ Guide? Ga die denk ik proberen, hebben 4,7 sterren met veel beoordelingen op Spotify. Of wil je Nederlands?

Ik volg die hele mediameidenpodcast totaal niet maar hoezo is de aanwezigheid van Theo Hiddema iets om blij mee te zijn?! Gadverdamme zeg

20 likes

Ze hadden een rubriek over gespotte etende BN’ers. Toen op een gegeven moment werd Theo Hiddema echt elke week of meerdere keren per week gespot met steeds verschillend eten, werd een beetje een running gag

3 likes

Ik zie nog steeds niet waarom dit mensen blij maakt om zo’n man te zien maar oke :skull:

16 likes

Ah ja radicaal-rechts als running gag, now it all makes sense

12 likes

Geen idee of mensen er blij mee waren, was er zelf niet bij. Ik leg alleen de connectie uit tussen hiddema en de mediamensen. Lijkt mij ook best awkward dat zo’n man bij die show is.

2 likes