Podcasts #2

Wij hadden Tim den Besten trouwens gisteren ook verwacht, als vriend zijnde van Tammie :thinking:

1 like

Ja ik ook wel, Nicolaas Veul wel gezien, maar Tim niet. Miss in het buitenland?

2 likes

Hij is aan het draaien vandaag (in NL)

1 like

Maar wat zeiden ze dan over die roddels?

Ja ze maakten allerlei grapjes met verwijzingen, ze gingen niet expliciet op de roddel in. Ze zeiden bv dat ze heel intiem met elkaar zijn bij Meer van Dit, oid, benoemden dat er ook nieuws was over Fanny toen ze de mediaweek doornamen, Marcel zei dat hij onmogelijk nee kon zeggen tegen Fanny, etc.

5 likes

wordt er nog een opname van als podcast gepubliceerd?

1 like

Denk het niet, want het was echt een theater show en geen podcast. Ze hebben er in ieder geval niks over gezegd.

2 likes

Jammer voor ons, wel leuk voor jullie (en ben heel benieuwd wat jullie nou met die chips hebben gedaan)

3 likes

Aah ik ben ook jaloers dat ik niet bij de mediameiden in het theater was :frowning: maar als de roddels zo grappend werden aangehaald dan zullen ze vast idd niet waar zijn

1 like

De Stijn, Tobi & Jeppe Show gaat naar Podimo. Zogenaamd omdat Tobias niet vrijuit kan praten nu er zoveel mensen luisteren, achter een betaalmuur voelt ie zich veiliger :money_mouth_face:

3 likes

Het verbaasde me al dat zij op Spotify zaten omdat het in samenwerking met Podimo was. Waarschijnlijk even een tijdje op Spotify om luisteraars te krijgen in de hoop dat mensen nu mee gaan

2 likes

Podimo is ook echt geen doen qua gebruik.

8 likes

Zo, maar echt. Heb al keer telefoon/abbo rekening van 79€ gehad.

Ik snap ook gewoon niet dat ze al meer dan een jaar zó veel klachten krijgen over de app maar het gewoon niet gefixt wordt. Elke keer zeggen dat ze bezig zijn met een nieuwe app maar hoe lang kan dat in vredesnaam duren

6 likes

Marc-Marie in M-m en Jan zijn voor niemand bang:
"Ik heb allemaal emoji’s, en wat ze allemaal betekenen. Wist jij wat het betekent als je :eye: :lips: :eye: doet? Dat betekent: ā€˜it is what it is’

Dus als iemand heel ergs heeft meegemaakt en je wil hem troosten kan kan je dat doen."

Verklaart wel waarom Marc-Marie zoveel ruzie heeft.

ā€œMijn hond is overledenā€ MMH: :eye: :lips: :eye:

10 likes

Een echt goede app bouwen is niet goedkoop

1 like

Het is geen Nederlands bedrijf dus hier in Nederland kunnen ze er ook niet zoveel aan doen

2 likes

Nou geen idee, maar klachten vanuit Nederland moeten worden doorgezet naar Denemarken en daar zullen ze het wel niet zo interessant vinden? Wat voor problemen ervaar jij in de app? Ik vind hem zelf een beetje onhandig in gebruik maar heb gelukkig niet echt problemen

1 like

Ik ben al bijna klaar met luisteren, echt weer een supergoede tip van je!

NRC geeft dus hele goede tips! Ik ben nu ook aan het luisteren naar ā€˜Vishal’ over een jongen die vermist raakte in Londen. Gemaakt door zijn veel jongere halfbroer, die Vishal nooit gekend heeft. Heel mooi en dus integer gemaakt!

5 likes