Podcasts #2

Ah marc marie heeft een nieuwe podcast met Jean Uriôt :star_struck:

4 likes

Ja vind het echt een aanrader!

3 likes

Jij hebt mij een tijd geleden een podcast getipt (culturele bagage) en die luister ik met veel plezier maar ik heb je daar toen nooit voor bedankt. Dus bij deze alsnog: dankjewel :blush:

2 likes

Oh wat leuk om te horen!

4 likes

Ja leuk! Kon al bijna niet fout gaan want Hiske Versprille als gast :yellow_heart:
Jan Meeus is mijn favo podcast stem in Nederland dus dat was ook een topper.
Vind alleen die Brabantse gast niet zoveel toevoegen met z’n stoere drank en drugs verhalen. En waarom moet hij persee elke aflevering vertellen waar de naam Gonzo vandaan kom?

4 likes

Drank, drugs en sekswerkers :joy:

1 like

Het hoogtepunt van je carriere :+1:

Voor als er mensen zichzelf terug willen horen in een podcast :smile:

@Kultakala hoezo geen fan van Hiske :rage:

5 likes

Mij favo Jan Meeus moment is dat hij in die Taghi podcast gaat uitleggen wat het betekent als iemand sms’t ‘die kkhond gaat slapen’

Vooral dat hij kk als een soort Franse kaká uitspreekt :heart:

14 likes

Ik heb hem ook in een ruk uitgelezen en heb ook vaak hardop moeten lachen, maar nu luister ik de eerste aflevering van de shitshow en vind ik haar eigenlijk helemaal niet zo leuk?

4 likes

Jezus wat loopt Marc Marie te katten tegen Jan Uriot in hun nieuwe podcast.

Ah ja ze is heel vilein haha, maar helaas precies mijn humor :woman_shrugging:

2 likes

Ik vind het echt zó saai?

Hou dit vast

1 like

Ik vond het ook tegenvallen. Love MM maar die podcast was echt niks nieuws.

1 like

Jaa wie weet moet ik er even aan wennen hoor, want het boek vond ik echt top, alhoewel ik een beetje te doen had met de vriendin uit het eerste hoofstuk

1 like

Luistert iemand Opscheppers? Ik heb de eerste 2 afleveringen geluisterd en vond het wel ok. Maar ik ergerde me zo aan Marieke. Ze praatte de hele tijd door de anderen heen en had het idee dat vooral Brian daardoor echt niks mocht zeggen. Wordt dit beter?

2 likes

oh ik luister ze graag! Ergerde me eerst aan de aardappel in de keel van een van hen, volgens mij ook Marieke, maar dat is nu wel weg bij mij :sweat_smile: je zou ook de nieuwste kunnen luisteren om even te kijken of het zo blijft voor jou?

3 likes

Meer VPRO Achterwerk-kinders hier? Heerlijk dit! Heb een paar keer een strip hiervoor getekend en kreeg toen allemaal mooie stickers :heart:
Leuk dat Tobi Lakmaker te gast is!

9 likes

Was dat ook met Purno de purno ja toch haha wat een naam.