ik luister nu naar ‘het oordeel van de officier’ en ‘dichtbij het vuur’, allebei op spotify. allebei aanraders!
in het oordeel spreekt een officier van justitie over hoe en wat er geregeld moet worden bij misdrijven, van het opstarten van een huiszoekingen etc. heel interessant om het een keer van een andere kant te horen.
dichtbij het vuur gaat over boer gert en de branden op en rond zijn boerderij, en of hij wel of niet schuldig eraan is. is een podcast van het ad, die vind ik zelf altijd fijn.
en dat ze allebei gewoon op spotify staan ipv op podimo vind ik vooral erg prettig haha
Ik vind de stories over Mediameiden vanuit de zaal stiekem wel leuk, maar als ik in de zaal zou zitten zou ik mijn doodergeren aan Bram en Bonnie etc.
Jezus hoe Bonnie ging gillen toen Jim Bakkum opkwam
ik vind die dynamiek tussen hen echt toxic haha
Ik was eerst echt rouwig om de stop van mm & aaf, maar ben nu wel een beetje mm moe (mmm) merk ik. Tussen Lies en Aaf is het gewoon gezellig grappig en met marc-marie wordt het nu wel een beetje uitgekauwd vilein.
Ik vind MM & Isa behoorlijk tegenvallen en die nieuwe rubriek vind ik ook niks. Mijn favo onderdeel was altijd het roddelblad, maar zelfs dat was de afgelopen weken saai Misschien dat het vandaag wat beter is.
Ik vind aaf en lies ook wel leuk, maar die natuurrubriek van lies echt veel te cringe.
Daar kan ik ook echt niet naar luisteren door dat asmr.
bedankt voor de tip, heb deze gister afgeluisterd. wat een verhaal zeg.
Ja ik vind het een fijne podcast om te luisteren ook door haar rustgevende stem! Maar de onderwerpen vind ik wel soms zo algemeen, maar dat komt miss ook omdat ik geen twintiger meer ben en veel van die dillema’s al achter me heb gelaten. Die van rouw vond ik wel heel mooi!
Dat is het! Ik ben geen twintiger meer
Ik ben er op afgeknapt omdat er blijkbaar grappige dingen gebeuren tijdens de opname waarin je als luisteraar niet wordt betrokken. Daarnaast vond ik dat passief agressieve van Malou irritant worden. En dan inderdaad die ellenlange reclames.
Snap ik! Malou is heel passief-agressief. Ze zegt dat ze heel links is en voor veel mensen opkomt maar naar mijn mening maakt ze ook vaak mensen belachelijk. En ook als ze kritiek krijgen dan vinden ze dat eigenlijk niet leuk en gaan ze dat bagatelliseren.
De Spindoctors zijn weer terug! Zou alleen beter zijn zonder Tijs van den Brink
Net al fijn geluisterd bij het schoonmaken, was een leuke verrassing dat ze nu 1x per maand een uitzending hebben
Haha EGF wordt nog genoemd in de meest recente schaamteloos randstedelijk!
Als ik niet lui was zou ik nu alle posts hier waarin dat gezegd werd onder elkaar plakken, maar ik ben wel lui.
Oh shit haha, had nog even teruggescrold in dit topic om te kijken of het al genoemd was. Maar blijkbaar niet grondig genoeg
Ik snapte even niet waarom dit me zo bekend voorkwam maar dit is een boek van Kim Hooper, tof dat het nu ook als podcast is! Gratis te lezen via Kobo plus, misschien een tip voor mensen.
@tessel Believe in Magic was echt een geweldige!
Dank iedereen voor de vele tips hier altijd, zo kom ik mijn reis/schoonmaakuren wel door, haha.
Ahhh ons Royce legt z’n bozebrievenstrategie uit in de Napleiten van vandaag!