Podcasts #2

Haha ik zat dit vanochtend in de auto te luisteren en ik genoot ervan dat Christian zei “oh de welbekende dreigbrieven”.

Ik dacht overigens na het verhaal van Royke (haha serieus autocorrect van Royce) nou niet van: ja jeetje heel onterecht dat gedoe rondom Rosanna. Echt slappe argumenten waarom ze het wel goed deden, jonge stichting, hoe vaak zei die dat wel niet; ik dacht echt: blablabla en dat denk ik eigenlijk nooit bij de gasten in die podcast.

11 likes

Is de podcast Open/Eind al besproken hier? Ik ben er net aan begonnen maar als ik de beschrijving lees wilde de familie op een bepaald moment niet meer meewerken?

4 likes

Ik had dit ook. Al dat commentaar klonk prima terecht, dat je als stichting baalt omdat je geen kwaad in de zin hebt wil niet zeggen dat het niet klopt.

5 likes

Ja zoiets vreemds weer (heb nog niet geluisterd)

2 likes

Ja, ik ben daarna gestopt met luisteren.

Ja ik heb de eerste vier afleveringen beluisterd. Het is wel interessant om de discussie tussen de makers te volgen want stop je met het project als de familie niet wil meewerken of ga je toch door?

1 like

Zo jammer dat het tweede seizoen van M&M’s al weer is afgelopen. Ik vond het weer heel leuk.

3 likes

Ik wil graag degene die Altijd Wat getipt heeft hartelijk bedanken. Ik ben ‘n aan het bingen and I love it :heart:

6 likes

Alle 5 de afleveringen geluisterd. Vind het ook een hele ronmelige podcast.

3 likes

Ja ik ook! Love love love it. Huilen van het lachen soms

4 likes

Ja wel interessant inderdaad. In de preview voor volgende week hoor je dat een van de hosts zelf een vermist familielid heeft gehad / heeft. Ik weet niet of de zaak opgelost is. En dat die andere host er dan pas echt achter komt waarom zij niet goed tegen open eindes kan, zoals ze zelf zegt. Wel gek dat dat niet eerder ter sprake is gekomen eigenlijk.

4 likes

Huh opeens staat er weer een aflevering van Man, man, man op Spotify. Terwijl ze met zo veel bombarie naar Podimo zijn gegaan destijds als een van de eerste podcasts. Vind het een beetje een rare move, ik weet niet of ze uitleggen waarom maar het komt over alsof Podimo niet goed genoeg (meer) loopt en ze hopen hiermee toch weer luisteraars daar naartoe te trekken

2 likes

Zou wel jammer zijn als het zo moet want ik gun het echt elke podcastmaker om gewoon een salaris te verdienen met het podcastwerk en dat gaat dan dus blijkbaar niet

3 likes

Als Podimo net zo geweldig fijn zou werken als de podcastapp die ik gebruik, dan zou ik er echt wel wat voor overhebben. Maar met zo’n crappy app waar 0 verbetering in zat na maanden proeftijd haakte ik af. Echt een gemiste kans en idd jammer voor de makers.

Er is zoveel gratis leuks te beluisteren dat ik echt niet ga betalen voor een minder fijne omgeving met een beperkt aanbod.

11 likes

Is het niet gewoon een soort lokkertje/reclame? Dat ze 1 aflevering openbaar zetten om zo nieuwe mensen naar podimo te trekken? Zo interpreteer ik in ieder geval de beschrijving die erbij staat

4 likes

Dat denk ik inderdaad ook. Ben wel blij want moet een uur naar m’n werk fietsen en wist al niet wat ik wilde gaan luisteren :joy:

1 like

Ja, inderdaad eenmalig. Zeggen ze ook op instagram. Vast als lokkertje.

Overigens had Moordcast laatst hetzelfde.

1 like

Ja ik heb deze ook geluisterd. Familie wilde er niet aan meewerken maar ze hebben dus wel toestemming gegeven om met die familierechercheur te praten, dus het is niet compleet tegen hun wil in ofzo. Sowieso vind ik die AD podcasts niet bijster goed.

5 likes

Ja wat je zegt over AD podcasts herken ik wel. Weet niet waar het precies in zit. Interessante onderwerpen, maar altijd een beetje ‘rommelig’ ofzo

5 likes

Ik heb 10 minuten allemaal oude berichten doorgespit om deze te vinden, omdat ik deze chips vandaag eindelijk gevonden heb en hij komt idd dichtbij walkers. Hij kan er niet aan tippen (maar niks kan daaraan tippen), maar beste Nederlandse S&V tot nu toe!

3 likes