Echt een heel slechte podcast indd. Heb me ook afgevraagd waarom ze dit alsnog uitgebracht hebben.
Ja omg en die meid en die vrouw doen helemaal geïrriteerd tegen elkaar (weet de namen niet meer)
Ik hou sowieso echt van alles wat reality medisch is (24 hours in a&e en dergelijke programma’s) en de podcast “112 - verhalen van op spoed” is best wel vermakelijk in dat genre.
Elke aflevering 1 verhaal van iemand die op de spoedafdeling is beland.
Kent iemand nog medische podcasts van dat type? Of (populair) wetenschappelijk mag ook.
Ja eens, echt een rare podcast waarvan ik me afvraag waarom het is uitgegeven.
ja echt! wilde dit al eerder komen posten maar dacht misschien wordt het beter. vond de journalisten echt heel kribbig tegen elkaar! en gewoon weinig inhoudelijk aangezien er niemand wilde meewerken. jammer!
Ik vraag me dan af of het zo duurzaam is omdat het deel wat het meest belastend is het lokale bezorgen is, en nu moet iedereen individueel zijn shirt opsturen.
Hahaha dit is zo leuk
Maar vond dat gesprek aan het begin wel een beetje… gekkig
Deze vind ik ook echt heel interessant! Sowieso vind ik dit soort onderwerpen wel boeiend.
—-
En ik vind dat passieve agressieve van Malou in Tussen 30 en doodgaan eigenlijk juist wel heel leuk, haha. Erg herkenbaar ook wel trouwens, team passief agressief hier! Ben wel benieuwd of ze in real life ook zo is.
En de naam VSR vind ik klinken als de opvolger van ASR (die verzekeringsmaatschappij), de naam Schaamteloos Randstedelijk vond ik zoveel beter.
Ja vind deze heel leuk ook! Een van de weinigen die ik nog iedere week luister
Zij is zo leuk! Ze werkt bij veel tvprogramma’s als publieks’opwarmer’ en zij is daar echt een goed persoon voor
Ik ben dankzij een aanrader hier gestolen kinderen aan het luisteren. Goed gemaakte podcast. Nu zag ik net dat hart van Nederland “de adoptie non” heeft gemaakt. Over precies hetzelfde onderwerp?? Hoe ontstaat zoiets? Vervelend ook voor de makers dat je iets gemaakt hebt en iemand anders in precies dezelfde vijver loopt te vissen.
Vind haar ook leuk! Die podcast gaat inmiddels nog amper over kinderen. Ik vind haar gesprekken met Rick Paul heel leuk omdat ze zo verschillend in het leven staan en een mooie manier hebben om daar mee om te gaan.
Zij doet alleen de publieksopwarming van Even tot hier. Misschien deed ze het vroeger ook bij andere programma’s? Maar is vaker ter sprake gekomen dat ze het niet leuk vindt om te doen en dat het bij ETH echt anders is met ander publiek. Vandaar de uitzondering. In de aflevering van Elektra podcast waar ze te gast is, vertelt ze er uitgebreider over.
Oooh ja ik heb haar wel vaker gezien maar nooit bij even tot hier (of ja daar ben ik zelf nooit geweest)
Ah ja, dan zal ze in het verleden wel meer hebben gedaan.
Nu snap ik niets meer van VSR. Tegen kapitalisme maar wel een waterkoker van €150 tippen.
Ik luisterde gisteren the cult of minimalism en ik vond de aflevering echt slecht. Ze gaan helmaal niet zo diep als normaal en behandelen ook amper de slechte cult achtige kanten ervan?
Van Sounds Like a Cult? Heb die aflevering nog niet geluisterd, maar vind ze sowieso nooit echt heel diep gaan eigenlijk. Zijn ook altijd maar vrij korte afleveringen, dus is logisch natuurlijk
Jaa! Ik heb er nog niet heel veel geluisterd, maar bij andere afleveringen gingen ze er wel echt dieper op in en hier echt totaal niet. Wel jammer, want het concept is leuk!