Podcasts #2

Van Sounds Like a Cult? Heb die aflevering nog niet geluisterd, maar vind ze sowieso nooit echt heel diep gaan eigenlijk. Zijn ook altijd maar vrij korte afleveringen, dus is logisch natuurlijk

1 like

Jaa! Ik heb er nog niet heel veel geluisterd, maar bij andere afleveringen gingen ze er wel echt dieper op in en hier echt totaal niet. Wel jammer, want het concept is leuk!

1 like

VAR is toch juist de belichaming van kapitalisme?

1 like

Ambulance de podcast deze upload sporadisch en kom bij de ambulance upload al half jaar niet. Maar zeker interessant om te luisteren.

Wat zijn jullie favoriete hoorspelen?

3 likes

Bonita Avenue!

2 likes

Ik vind Lies Visschedijk van de podcast Aaf en Lies lossen het wel weer op zo’n leuk mens!
Lekker nuchter met zelfspot.

23 likes

Ja en haar stem is fijn en ik vind Aaf ook een stuk gezelliger met haar dan met MM!

16 likes

Ik heb vandaag geluisterd naar Over Spel, een podcast over monogamie en andere vormen van relaties. Ik vond deze podcast mega interessant! Dus die wou ik hier even tippen :smile:
Hij is gemaakt door Carolien Borgers voor LINDA. Blijkbaar heeft ze ook andere series gemaakt over oa het invriezen van eitjes.

4 likes

ik luister deze ook! ik zag alleen dat er nu vier afleveringen zijn? :smile:

1 like

Haha ja oeps, foutje! Ik ga het aanpassen!

1 like

Ik zit helemaal in Co & Zo van Rick Paul van Mulligen en Nina de la Croix over hun Co ouderschap, hun kinderloze dagen en alles wat er verder bij komt kijken. Zo gezellig!

5 likes

Oh leuk! Nina heeft ook een tijdje gevolgd, vond ik ook altijd leuke en interessante vlogs.

1 like

Jullie zijn hier vast allemaal veel te wijs enzo voor. Maar dit is de enige podcast die ik aan kan hahaha. En om deze aflevering heb ik zo gelachen. Zeker om de dronken avonturen van Freddy.

9 likes

Ik heb fragmentjes gehoord en gezien maar moest ook lachen om het snitchen van hun kinderen haha.

1 like

Leuk, die ga ik luisteren!

4 likes

Ik denk dat je de aflevering met k-liber dj chucky en negativ ook wel kan waarderen. Vond die verhalen van vroeger zo leuk om te horen.

1 like

Chucky heeft ook echt de vetste verhalen in de blauwe m&Ms podcasts.

Ik luister nu gerede twijfel. Ik erger me echt dood aan die studenten. Ze beschuldigen het OM van slecht onderzoek en vooringenomenheid maar zelf zeggen ze steeds dat de veroordeelde onschuldig is? Eens, het onderzoek rammelt aan alle kanten en de veroordeling op die basis is onterecht maar dat wil niet zeggen dat die kerel onschuldig is. Ze zijn zo bevoordeeld en ze willen te graag aantonen dat hij het niet gedaan heeft terwijl ze onafhankelijk zouden moeten zijn.

3 likes

Ik heb ze nog niet 1 keer horen zeggen dat ze denken dat hij onschuldig is? Ik vind dat ze het juist wel netjes verwoorden telkens. Volgens mij zijn ze onderling ook best verdeeld in hoe ze naar de schuldvraag kijken.

Ik moet zeggen dat ik de eerste afleveringen dacht dat hij vast wel schuldig was maar dat ik daar nu aan begin te twijfelen.

13 likes

Luisteren wij dezelfde podcast :joy:? Ik hoor ze bijna niks anders zeggen

3 likes