Rookworst is sowieso echt een favoriet bij mij
Stoere mannen die heel dronken worden en uiteindelijk alleen maar love op elkaar gooien. Echt heel grappig altijd.
Naast dat ik dit niet zo herken, wie zegt dat ze objectief en onafhankelijk moeten zijn? Ze moeten nagaan of het onderzoek zorgvuldig is gedaan, het bewijs klopt en of er een duidelijk alternatief scenario is. Gerede twijfel is volgens mij per definitie geen objectief onderzoek.
Oeh nice! DJ chuckie heb ik nog horen draaien in de Dino’s in Eindhoven
Haha ironisch dat dat dinos heet hahaha.
Marc marie en isa gaan weer een probleem bespreken ipv een etiquette vraag… was wel verbaasd had verwacht dat ze dat onderdeel niet zouden overnemen
Iemand al naar de De vrienden van Joran geluisterd?
O ik ga hier zo naar luisteren
Ah alleen op podimo, jammer
Oke @Lot aflevering 1 was enkel en alleen inleiding over hoe de maker opgesloten zat in zijn hotelkamer in Peru, je kan prima wachten tot afl 2 ook uit is
Bedankt! Klinkt niet als meer info dan er in de beschrijving van die aflevering staat.
Wacht ik even tot aflevering 2 en luister ik die twee achter elkaar.
Nee je hoort ook wel dat gesprek en een beetje achtegrondinformatie maar hij gaat nog niet echt ‘op zoek’ ofzo
Wel fijne stem!
Mooie documentaire podcast. Je kan hem ook via DS Vandaag luisteren.
Ik was weer nogmaals De Krokante Leesmap aan het luisteren via Podimo, maar hij lijkt er vanaf te zijn gehaald gisteren/vandaag. Bij anderen ook?
Nu mag het dus blijkbaar toch weer niet zeggen ze in de nieuwe aflevering
Vind het ook wel grappig dat hun podcast veel lager in de lijst staat dan die van Aaf en Lies
Ik zie hem nog wel
Ik zie hem ook inmiddels weer. Bedankt voor het checken!
Ik kan altijd wel veel hebben van Marc-Marie maar ik vind dat hij in de podcast van gister wel onnodig onsympathiek naar Aaf sneert (ik neem aan dat ze van Tonny wel die problemenrubriek mochten gaan doen, omdat ze dat zeer waarschijnlijk al hadden besproken voor ze het gingen aankondigen. Ik neem daarom aan dat de weerstand van Aaf komt).
Ik vind de podcast van MM en Isa sowieso echt minder leuk. Ik luister het vaak uit verveling. De podcast van Aaf en Lies vind ik dan wel weer heel leuk
Ik dacht echt GO Aaf. Goed tegengehouden maar ik vind MM een misselijk pest ventje dus die gun ik alleen maar eeuwige jeuk en te korte armpjes
Wat zegt MM over Aaf dan?