Ik luister dit nu en ook echt “met mijn vorige podcast partner” in plaats van Aaf gewoon bij haar naam te noemen
Ja wonderlijk hoor
Ik wil het graag opnemen voor MM want hij is mijn favoriet, maar is onmogelijk in dit geval
Kan het niet gewoon zijn dat het van Tonny niet mag? Omdat zij verschillende podcasts willen met niet dezelfde rubrieken?
Ik luister MM en Isa nog wel maar het is niet zo dat ik het gelijk aan zet op zaterdag, ik heb er nog geen een keer zo om gelachen als MM en Aaf in het begin. Aaf en Lies luister ik wel altijd heel snel en vind de sfeer ook veel gezelliger.
Nee het klonk eerder echt alsof hij bedoelde en gepikeerd was dat Aaf het niet wilde. En haar goed recht ook.
oh als het zo is ben ik sowieso team Aaf hoor. MM blijkt alles behalve sympathiek
Aangezien de Zelfspotcast een rubriek had ('Plagijaap") waarbij Sander en Jaap rubrieken leenden, denk ik niet dat het aan de Tonnies ligt.
Ik vind het een lage streek van Marc-Marie. Hij had het ook al beter geregeld bij de ‘scheiding’. De podcast heeft nagenoeg dezelfde titel kunnen behouden, zelfde feed en al doorstarten met een hoop volgers. Laat dan ook de problemenrubriek van Aaf echt van haar blijven.
Ja waarom denkt hij ook dat het nu geen probleem meer zou zijn? Die hele podcast heet ‘aaf en lies lossen het wel weer op’ haha. Wat een aparte vogel is t ook
Naast dat ik MM steeds minder leuk ga vinden (hij voelt zich zo vaak verheven boven anderen), vind ik Isa ook best tegenvallen. Echt ook nul grappig.
Hier zie je het fragment:
Vond het zelf overigens wel meevallen nadat ik er hier over gelezen had.
Daar mist nog een stukje. MM speelt op zijn xylofoon en “dit is de xylofoon, die mag nog wèl, dat is hardstikke fijn (Isa lacht)… Ja we moeten kijken naar de dingen die wel mogen, toch? En als mensen kijken, we zitten ook in een andere studio, ja”
Isa: “we mochten ook niet meer in de andere studio…”
Daarna gaat het nog 1 zin door over dat ze in een kelder lijken te zitten. Bij elkaar doen ze lekker salty en sarcastisch, terwijl MM eigenlijk al na 3 maanden een afspraak verbreekt en daarna nog de gebeten hond wil spelen.
NB: die studio komt niet door Aaf volgens mij, maar die verandering wilden ze ook benoemen.
Dat je zo salty bent snap ik nog wel, maar waarom heeft de editor deze stukjes er niet uitgeknipt? Wat kinderachtig.
Oooh dat maakt het wel anders.
Juist leuk voor de luisteraar toch. Zou wat zijn als alle juicy dingen eruit geknipt worden
Ik vind Aaf en Lies echt zo’n leuk duo, de stem van Lies vind ik ook echt zo zen. Luister daar met meer plezier naar dan naar MM en Aaf en al helemaal als je t vergelijkt met MM en Isa. Vind die combinatie echt niks
Wist niet dat Aaf en Lies hier zoveel populairder waren. Ik vind MM en Isa een beetje mean girl vibes hebben maar ik luister daar liever naar dan de gezapigheid van Aaf en Lies
Helemaal eens! Luistert echt heerlijk weg en vindt het leuk om te horen hoe zij hun co-ouderschap zo goed hebben geregeld.
Om mm en aaf moest ik regelmatig hardop lachen. Maar om de andere twee combinaties niet helaas. Met Isa vind ik het teveel Shownieuws worden. Aaf en lies is wel vermakelijk maar meer niet. Nogal braafjes
Ben hier gisteren mee begonnen en I love it!!! Leuke mensen, goede humor, fijne stemmen, echt helemaal gezel. En nog zoveel afleveringen te luisteren
Hier zitten wel meer Sounds like a cult-luisteraars toch? Amanda heeft Isa aangeklaagd omdat ze haar verantwoordelijk houdt voor de verminderde kwaliteit van de podcast, financieel verlies doordat ze mensen heeft uitgescholden in de comments, en een editor slecht behandeld zou hebben