Wow, vind ik echt shocking! Paar dagen geleden ook nog gewoon een aflevering (na dit artikel) en daar hoorde ik niks anders aan. Vind hun dynamiek juist zo leuk, maar dit klinkt als einde podcast.
wow huh! dit vind ik echt bizar.
Wow, gelijk aanklagen ook. Als we dat in Nederland zouden doen wisten we wel gelijk de juice van MMA.
Zo vind die podcast over Joran echt slecht
Ik heb hier allemaal weinig verstand van dus ik snap hier echt niets van.
Dat Amanda Isa heeft geaccepteerd als partner is toch gewoon een zakelijke keuze geweest? En dat Isa blijkbaar de samenwerking met All Things Comedy er doorheen heeft gedrukt, en Amanda dat uitendelijk heeft geaccepteerd is toch ook gewoon een keuze geweest? Dus nu het slecht uitpakt, gaat ze Isa aanklagen?
Zou ook wat zijn als je een stagiaire aanklaagt omdat ze een klachtenbrief niet goed genoeg afhandelt.
Dit lijken me gewoon allemaal risico’s die je nou eenmaal loopt als ondernemer. Of mis ik iets?
Edit:
Er is een Reddit thread over, die zit ik een beetje te lezen. Niemand is verbaasd, en de meesten snappen Amanda volledig. Dit zal wel iets Amerikaans zijn ofzo.
@JuneOsborne Dat zullen denk ik eerder opgenomen afleveringen zijn? Maar kan zijn dat ik ernaast zit hoor, ik luister niet meer omdat ze teveel irritatie bij me oproepen de laatste tijd
@Branko Ik snap dat deel ook niet, lijkt me inderdaad gewoon je eigen risico. Maar Isa heeft bijvoorbeeld ook mensen in de comments de les gelezen dat sponsors niet meer in hun podcast zouden willen adverteren omdat de luisteraars geen dingen kopen n.a.v. hun advertenties Ik kan me wel voorstellen dat het niet bevorderlijk is voor de waarde van de podcast om zo de vuile was buiten te hangen.
Ja en hier wordt de toekomst van podcast toch ook niet beter van??? Ik snap deze situatie ook echt niet, maar daar moet je vast Amerikaans voor zijn.
Ja, heel slecht. Qua inhoud, maar ook die voorleesstijl.
Ik heb hem net afgeluisterd. Vond het heel erg tegenvallen.
Haha nou echt zeg. Was even veelbelovend maar naarmate ik verder kwam in de afleveringen knalde de kwaliteit tot onder het nulpunt.
Heeft iemand Gerede Twijfel al afgeluisterd? Zo ja, wat vond je ervan?Ik vond het een beetje een abrupt einde? Hoop dat er meer afleveringen komen als de zaak echt opnieuw wordt onderzocht.
Vond het wel interessant om te horen hoe het ongeveer gaat bij het gerede twijfel project. Ik vond het einde inderdaad ook niet bevredigend, maar ik denk dat het logisch is. Dat project is er om te kijken of er gerede twijfel is en niet om een onschuldig iemand uit de cel te krijgen.
Vond trouwens de stem van de journalist niet erg prettig
Ik heb een nieuwe kletspodcast ontdekt die ook grappig is en Brits, namelijk Help I Sexted My Boss. Heel geschikt voor licht entertainment
Ik vond het niet de kwaliteit hebben die ik van nrc podcast gewend ben.
Ja, vond het erg tegenvallen. Een behoorlijk abrupt einde. En 1e aflevering heel bombastisch vertellen over wat er in andere zaken behaald is. En deze eindigt abrupt.
Ja ik had halverwege ook pas door dat het hierna al klaar was!
Ik heb aan de ene kant het gevoel dat dit nog wel een staartje kan krijgen (als in, de zaak wordt heropend). Ik vind het andere scenario met drugs etc veel plausibeler maar uit de podcast bleek ook wel duidelijk dat het lastig kan worden aangezien hij zo’n informant was. En het OM werkt ook totaal niet mee. Maar het is natuurlijk al vaker succesvol geweest dit onderzoek dus wie weet!
Dat onbevredigende snap ik wel een beetje maar dit is natuurlijk maar het ‘voorwerk’ en wat hierna komt kan nog best wel lang gaan duren als het OM niet gaat meewerken. Die advocaat is er ongetwijfeld nog mee bezig maar dat gaan ze hier niet prijsgeven denk ik.
Ik vond het wel een leuke en interessante podcast, luisterde lekker weg.
Ik vond het over het algemeen wel een hele ‘giebelige meisjes’ vibe hebben.
Ik vind dit een hele leuke podcast! Het zijn verhalen, niet heel professioneel ofzo maar gewoon lekker laagdrempelig over verschillende een beetje ‘mysterieuze’ dingen, bijvoorbeeld over de maker die 11 jaar geleden een ketamine-experiment deed in het LUMC en nu eigenlijk wel wil weten waar het over ging, een Nederlandse jongen die tegen IS ging vechten en een man die bij Coevorden een eigen vrijstaat heeft opgezet. Het luistert echt lekker weg!
Ja mee eens, die meiden hadden ook een hoog corps-gehalte met die schorre stemmen en overdreven ‘rrr’ (wat in de intro al begon met die chick die ‘echt bizarrr’ zegt). Het had op zich wel interessant kunnen zijn.
Het is ook gewoon een project voor studenten waar je in leert om op die manier naar zo’n zaak te kijken. Dat is toch juist ook wel een beetje het idee van die podcast