Podcasts #2

Twee BN’ers, maar wel grappig (vind ik): Aaf en Lies pakken door. Gaat vaak over beschamende trends uit hun jongere jaren. Ik vind ze leuk.

Pro Forma luister ik altijd (de betaalde extra aflevering van Napleiten eigenlijk).

Van veel dingen weet ik eigenlijk niet eens of het alleen op Podimo staat, maar ik luister verder nog via Podimo:

Altijd: Parool Misdaadpodcast, De Juice Show (sorry :beverage_box:), De Shitshow.

Soms: Podcast over Media, Man, Man, Man, Zelfspodcast (sorry allemaal semi-BN’ers).

Eigenlijk is het het geld echt niet waard. :smiling_face_with_tear: Staat echt weinig echt inhoudelijks op. Die Joran-podcast vond ik ook erg matig.

4 likes

Ik heb het niet maar zou graag meer seizoenen van Er is iets vreemds gebeurd luisteren!

4 likes

@tessel, misschien is ‘alle geschiedenis ooit’ wat.

Verder hoop ik echt dat podimo er heel snel mee stopt zodat ik die podcast weer ergens anders kan luisteren. Echt die app is zo waardeloos, wachtrij is steeds leeg, afleveringen worden dubbel afgespeeld en ik kan er nooit goed wat vinden.

9 likes

Nooit gezien, wie praat die slaapt, het mysterie van diriyah star night misschien?

3 likes

Parool staat niet exclusief op podimo. Als je een abonnement op het Parool hebt, kun je de aflevering een weekje eerder beluisteren

4 likes

Nee dat zei ik min of meer al, maar heb geen abonnement op Parool.

2 likes

Tjits chat (1 bn’er) vind ik vernieuwend en gezellig

2 likes

Oh dit was ik net aan het luisteren en zij heeft echt een hele chille stem (Tjitske Reidinga), en vind haar ook grappig en haar puberzoon is ook lachwekkend.

6 likes

Leuk!!

Ik vond deze aflevering ook heerlijk om te luisteren, wie zin heeft in een lekker lange podcast

6 likes

Dit komt nooit meer goed vind ik ook leuk!

6 likes

Als jullie net als ik ‘Scamanda’ (over iemand die fakete dat ze kanker had) interessant vonden, ga je ‘Believe in Magic’ van de BBC ook goed vinden! Ik ben nog niet klaar maar super interessant. Gaat over iets soortgelijks, wil niet teveel verklappen.

5 likes

Dan vind je sympathy pains vast ook goed (deze zijn hier samen getipt)

3 likes

Thanksss die ga ik toevoegen!

Heel leuk gedaan deze podcast. In allerlei dingen is wel iets spannends te vinden.

7 likes

Is dit voor kinderen? Of ook voor volwassenen (die al dan niet mentaal nog kind zijn)?

4 likes

Ik vind het als volwassene ook leuk! Het is goed in elkaar gezet qua spanningsopbouw. Goed verstaanbaar. En dat je denkt oooh ja zo fantasievol als kinderen kunnen denken. Kunnen volwassenen ook nog steeds maar soms lijken ze dat te vergeten. Dezs podcast werd volgens mij door vpro getipt.

1 like

Deze hebben we als gezin geluisterd deze vakantie tijdens de autoritten. Ik had gedacht voor de kinderen, maar ook voor volwassenen echt heel leuk. Die met de viool was wel een van de mooiste vond ik. Echt een aanrader deze serie

3 likes

Carice & Halina zijn ook overgestapt naar Podimo zie ik net. Daar komt dan elke woensdag een nieuwe podcast. Blijkbaar heeft dat platform toch genoeg bestaansrecht want ze stappen allemaal over.

2 likes

Kutzooi

4 likes

Wilde je nog even bedanken voor deze tip. Ik ken het niet van vroeger, maar dat maakt niet uit. Het is een leuk inkijkje in iemands leven. Interessant ook dat iedereen een bijzonder levensverhaal heeft. Vooral hoe je het verteld maakt uit

Die Google jongens vond ik zo bijzonder. Ik dacht eerst nog misschien heeft die een relatie gekregen maar dat was niet zo. En de balletzusjes oh en die meid met haar veel oudere relatie. Totaal andere tijd. Eigenlijk waren ze allemaal leuk, die jonge moeder ook! Hopelijk is er snel een 2de seizoen.