Podcasts #2

Ik vind het erg leuk tot nu toe, vooral hun zelfspot. Ik vind Halina’s lach zo aanstekelijk haha

1 like

Nou inderdaad, ik erger me echt aan hem. Hij voegt echt helemaal niks toe. Heb ook het idee dat de gasten hem soms ook vervelend vinden en een beetje tegen hem in gaan, vooral Jossine. Dat hij ook mee deed met roddelen over haar en Heineken, terwijl hij zegt van niet haha.

2 likes

Stuff you should know
Stuff mom never told you
This day in history class
History chicks
History tea time. Is wel over koningshuizen, dus moet je ding zijn

1 like

Ancient History Fangirl vind ik erg leuk, gaat (de titel zegt het al) over de Grieken en Romeinen enzo.

2 likes

Ik vind Radio Romano echt elke week leuker worden hahaha, dat worstenbroodlied van vandaag ook! Lekker random.

5 likes

Hahaha dat gesprek van Gijs en Ivo Niehe, wat verschrikkelijk! Ik haat-luister het nu toch maar, het is ergens ook zo grappig.

Vond de Eeuw gister erg leuk, vooral het stuk over de kruidenschaar zo peak Eeuw en grappig.

7 likes

Ja, ik dacht dat ik het niet zo trekken. Maar dat Gijs het steeds benoemd hoe moeilijk Ivo te volgen is, maakt het echt zo grappig. Volgens mij dacht hij achteraf echt - wtf ging het over?!

5 likes

Hahahha ik ben ook gaan luisteren het lijkt wel satire

4 likes

Ik moest ook echt veel te hard lachen om ‘de slettenverbranding van Kampen’ hahahah :joy: ik ben altijd weer verbaasd over hoeveel onzin Marcel kan uitkramen

2 likes

Een van mijn favoriete podcasts is terug van weggeweest. Hierin worden oud sekteleden geïnterviewd door twee mensen die ook in een sekte hebben gezeten. Het is ondanks dat het een serieus onderwerp is, redelijk lichtvoetig

4 likes

De mediameiden hebben tegenwoordig 3 reclameblokken. De laatste zit gelukkig aan het einde maar ik vind dat toch een beetje jammer

6 likes

Weer een dag komt nu pas rond 10 uur online ipv rond 7 uur 's.

  • Ik luisterde toch al niet
  • Ik luisterde wel, maar door het latere tijdstip (waarschijnlijk) niet meer of minder
  • Ik luisterde wel en dat blijf ik gewoon doen

0 stemmers

2 likes

Zet ‘m meestal na 2 minuutjes ofzo af als ik een betere podcast zie :wink: ga dit dus niet echt missen ‘s ochtends

Al die reclameblokken zijn echt zo’n ergernis van mij. Er zijn veel podcasts die ik echt leuk vind, maar die in 1 uur 3 of 4 reclameblokken hebben (vooral Engelstalige, Nederlandse podcasts zijn meestal iets minder erg). En dan ook nog reclame die echt eruit springt (andere toon, geluidje ervoor etc). Als het in het verhaal verwerkt zit vind ik het niet zo erg maar vaak is het “verhaal"BAM RECLAME"verhaal” en er zijn veel podcasts waar ik nu veel afleveringen van skip om die reden. Ik vind echt dat mensen er aan mogen verdienen, maar dat moet toch anders kunnen. Ik word er heel onrustig van ofzo als het verhaal steeds onderbroken word.

Zo wat een frustraties, het zit diep zie ik :laughing:

2 likes

Bij de meeste podcasts die ik luister kondigen ze het gewoon aan en dan skip ik een paar keer met die skip button en zijn ze voorbij. Liever dat en gewoon gratis kunnen luisteren dan dat je weer ergens lid van moet worden zoals patreon

9 likes

Mijn ergernis hangt ook af van de situatie. Als ik in de bus zit doe ik hetzelfde. Gewoon even doorspoelen. Maar als ik aan het wandelen ben ofzo en ik echt aan het luisteren ben vind ik het alsnog mega irritant. Maar ik ben ook snel afgeleid dus misschien komt het daar ook door. Zit ik eindelijk ergens lekker in word ik er weer uitgehaald. Mijn hoofd is al druk, die drukte kan ik er soms niet bij hebben.

Maar het is ook wel een beetje geklaag om niets, dat snap ik ook wel. Ik betaal wel via Patreon voor 1 podcast die ik super leuk vind (Tooth and Claw) juist omdat ik niet tegen reclame kan, maar het is idd fijn dat er zoveel gratis podcasts beschikbaar zijn!

1 like

Is podimo dan niks voor jou?

Pomido heeft ook reclame.

Heb ik ook! Maar ik luister alleen naar Marc-Marie en Aaf daar. De meeste podcasts die ik luister staan daar niet op. Dus als iemand nog Podimo top tips heeft dan hoor ik het graag!

Mochten mensen tips hebben: ik houd van True Crime, alles met andere mysteries, gezellig geklets, geschiedenis, verhalen die een beetje eng zijn.

1 like

Dat zijn dan de podcasts die ook op andere platformen (spotify etc) staan en dus niet podimo-exclusive zijn, podcast die echt alleen op Podimo te beluisteren zijn hebben geen reclame

1 like