Ik had ooit een mega saaie kantoorbaan waar ik om 10 uur eigenlijk al niets meer te doen had. Het klinkt leuk, maar eigenlijk is het super kut, want er zitten wel mensen om je heen en je leidinggevende komt langs enzo. Dus je kan niet chill iets anders doen. Zo blij dat ik daar weg ben. Al baalde ik wel toen corona kwam, als ik dat werk thuis had kunnen doen zou het de hemel zijn. 2 uurtjes werken en dan van het leven genieten.
Nu hebben ze het zelfs bij POM over het boek van Stephanie Hoogenberk. Jezus wat een cirkle jerk weer in de Nederlandse podcast(-/media)wereld. Maarja, werkt wel. Heb het boek ook maar gekocht.
in die laatste aflevering van Carice & Halina gebruikt Halina soms zoân irritante stem, vooral als ze dan zo krijst van âvOErrrr voor PsyCHolOgEeeeEEEEnâ
Heb vanochtend een nieuwe podcast van De Correspondent geluisterd: Tigri Tories, met Noraly Beyer en Raoul de Jong (schrijver, heeft het boekenweekessay geschreven), over Surinaamse literatuur. Komen vier afleveringen van, alleen de eerste is nu uit. Vond het erg interessant! En Noraly heeft zoân fijne stem
Het drank en drugs verhaal zou ook niet een heel passend introductie zijn met het onderwerp van de podcast dit keer
Volgens mij kent die man heel veel mensen in de journalistieke wereld en kunnen ze daardoor makkelijker interessante gasten vinden. Want verder weet ik zijn toegevoegde waarde niet
Ik heb deze net uitgeluisterd maar heb er echt een naar gevoel aan over gehouden. Ik zie wel vaker de discussie of we moordzaken zo moeten bespreken in podcasts en/of docuâs, en hoe dat voor de nabestaanden is. Maar in deze podcast is de eindconclusie letterlijk dat deze mensen met rust gelaten willen worden en dat dit hen nog meer negatieve aandacht gaat opleveren. En dan toch publiceren? Ik vind dit echt niet oke.
In het kort: Tiffany Dover is de verpleegkundige die als een van de eerste op TV haar covid vaccinatie kreeg, flauwviel, gewoon weer opstond maar de complottheorie was geboren dat zij is doodgegaan en dat dit wordt achtergehouden. Deze vrouw en haar familie wordt al jarenlang lastig gevallen en online besproken door âtruthersâ.
En misschien het allerstomste nog is dat ze als laatste nog even noemt op welk social platform Tiffany Dover wel nog actief is, zodat de âtruthersâ haar daar nu ook kunnen vinden. Najaa.
Nou nog 3 minuten. Jammer dat je voor de luisterboeken bij Podimo zoân duur abonnement moet nemen. Ik heb gratis tot juni maar ze kunnen dat niet verrekenen ofzo.
Ik heb net de meest recente aflevering van Iâm not a monster geluisterd. Ik vond het eerste seizoen al heel interessant, maar het tweede seizoen nog veel interessanter eigenlijk. Zijn er meer mensen die het luisteren? Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. En wat jullie van Shamima denken? Ik heb heel veel medelijden met haar maar denk soms ook wel van: jeeeeemig meid van alle opties die je had (om te zeggen of doen) heb je wel echt het meest ongelukkige gekozen. Bijvoorbeeld in zoân interview met die britse journalist als ze gevraagd wordt naar die aanslagen bij het ariana grandeconcert. Maar ja, ze was wel net vijf minuten geleden bevallen van haar derde kind en getraumatiseerd en uberhaupt amper volwassen en in haar vormende jaren omgeven door enkel extremististen dus in hoeverre kun je haar dat aanrekenen?