Alleen kon het toen nog worden afgedaan als ‘er is geen bewijs’. En dat is er nu ook.
Koninklijk huis heeft dat goed lang weg weten te houden.
Ja hij heeft dit gewoon altijd ontkent, met z’n hand op de bijbel zweerde hij dat hij nooit een lidmaatschapskaart had gehad.
Interessant dat jullie eensgezind negatief zijn over de laatste Napleiten, ik vond het een heel boeiende aflevering. En natuurlijk is zijn daad enorm schokkend, maar ‘het volk’ verwacht daar dan eigenlijk ook meteen een soort doorgeslagen ‘monster’ bij en ik denk dat het wel goed is om te benoemen dat op het oog heel gewone mensen deze dingen ook doen.
In het kader van impopulaire advocatenklussen is de aflevering met Tjalling van der Groot ook interessant, de advocaat van Robert M
maar dat is toch ook gewoon geen nieuw verhaal meer? zeker niet in een podcast als deze
Voor een deel van de mensen zal het altijd nieuws blijven. Ik denk dat het wel belangrijk is dat te (blijven) zeggen. En de advocaat vertelt ook gewoon hoe hij hem ervaren heeft, en dit is blijkbaar zijn indruk
Komt ook doordat de zaak van Marianne Vaatstra een indruk heeft gemaakt op de Nederlandse maatschappij (mijn moeder wou bijvoorbeeld niet dat ik alleen in het donker fietste vanwege deze zaak). En een dader menselijk maken (wat vaak toch de taak is van een advocaat) kan heel beledigend aanvoelen. Zeker als er eindelijk naar zoveel jaar de dader is gevonden (terwijl het veel eerder kon worden opgelost)
Overigens heeft Napleiten de laatste tijd veel beruchte en zware zaken besproken. Ik zou het ook wel fijn vinden dat er een keer een wat lichtere zaak wordt besproken. Bijvoorbeeld iemand die chronisch fietsen jat of iets dergelijks
Ja de laatste tijd is het wel heel veel moord inderdaad. Aflevering 16 is overig wel vrij luchtig en behoorlijk grappig!
Niet alleen moord hoor. Ook de zaak van Robert M en marteling in een Pakistaanse gevangenis kwamen ook aan bod. Reuze interessant allemaal. Maar kunnen we nu even een kleptomaan of een wildplasser bespreken.
Voor sportliefhebbers, Chefs de Mission is een leuke podcast om alvast warm te lopen voor de Olympische spelen van volgend jaar. Leuke achtergrondverhalen over olympiërs van nu maar ook van vroeger.
Er zit heel veel tussen een doorgeslagen monster en een beschrijving van een doodnormale, aimabele man die in een bui van frustratie een moord pleegde voor wie het daarna vooral heel zwaar was dat hij na jaren dubbelleven alles verloor. Zijn meer dan twee smaken.
De ‘Campagne daily’ vind ik een goede dagelijkse podcast over de aanstaande verkiezingen en de campagne die nu gevoerd wordt
Ja leuk is die!! Zin in olympische spelen kijken
Heeft iemand de podcast van Nikkie al geluisterd?
Ja, ik vond m wel vermakelijk. Niet heel fantastisch of uniek maar luistert wel lekker weg
Ja, luistert lekker weg en vind haar gewoon een leuk mens.
Hij doet het bij mij gewoon.
Heb weleens dat deze app blijft vastlopen. Telefoon opnieuw opstarten helpt soms ook
Is bij mij ook! Maar al sinds twee weken ofzo. Ik dacht dat het aan mijn internet lag maar op 4g is het hetzelfde
Waar kan je die luisteren? En is dat gratis of betaald?
Spotify en staat ook op YouTube!