Waar kan je die luisteren? En is dat gratis of betaald?
Spotify en staat ook op YouTube!
@Leuk123 Etenstijd wellicht? Ik vind dat wel een gezellige eet podcast. Net als de vegan lekkerbek!
Thanks voor het tippen van Chefs de Mission, ik vind m erg leuk als voorbereiding op de spelen volgend jaar
Wat vinden jullie van de nominaties voor de podcast awards? Zitten leuke podcast tussen zoal de scheepswrak en de jurk en van twee kanten. Ik ben benieuwd wie in de prijzen gaan vallen en wie de publieksprijs wint
Keihard klassiek staat er ook tussen, die kende ik niet maar heb net een stuk van een aflevering gehoord en klinkt leuk! De hijger klinkt ook bijzonder.
De hijger vond ik leuk! Prima vermaak voor tussendoor (afleveringen duren niet heel lang). Heeft echt hoorspel vibes
Ja deze vond ik ook leuk. Weten meer mensen tips voor soortgelijke hoorspellen?
Bij Gonzo is Marcel van Roosmalen te gast. Als je van absurdistische humor houdt is het waarschijnlijk een leuke aflevering, maar anders kun je het beter overslaan
Inderdaad. Heb bij hem altijd dat hij veel uit de duim zuigt met een combi van de waarheid. Vind hem daarom ook ongeloofwaardig. Maar misschien is dat wel zijn trademark en heb ik dat gemist.
Van dezelfde maakster ā365 voicemails voor Sjorsā. Deze kan ik alleen niet meer vinden op spotify. Zie m wel op Podimo staan, maar weet dus niet of je wat hebt aan deze tip
Hahaha ja dat is zeker zijn trademark (ja sorry haters maar ben nog steeds fervent weer een dag luisteraar)
Ach foute smaak is nog steeds smaak
Waarom?
Snap dan eigenlijk niet dat hij voor zoān podcast word uitgenodigd.
Omdat het de meest populaire podcast van Nederland is (of in ieder geval toen ik laatst keek). Ze mogen niet meer komen omdat ze zich hebben misdragen. Ik schaam me wel echt dat ik naar hen luister maar het luistert zo lekker weg
Ooh! Ik had er nog nooit van gehoord .
Volgens mij zijn ze niet meer welkom. Hebben vorige keer reclame voor gorillaās gemaakt tijdens de specht dat ze wonnen en ook gewoon heel dronken geworden
Als je wat meer wil weten over het militaire perspectief van oorlogen en conflicten (Israël-Palestina/Oekraïne) vind ik de laatste tijd Veldheren en boekestijn en de wijk erg interessante podcasts.
Naaaah Internetten de podcast alweer gecanceld. Echt jammer want ik vond het een fijne en originele podcast met leuke onderwerpen. Vind dat ze echt maar heel kort de tijd hebben gekregen om een publiek op te bouwen