Podcasts #2

Ja, ik heb ook echt het idee dat ze daar een karaktiratuur is van zichzelf en dat is gewoon heel vermoeiend en inderdaad dat veroordelende, terwijl we dan echt andere dingen niet mogen veroordelen want dat is validistisch en al die vrije school verhalen. :sleeping:

Mijn opmerkingen worden wel heel vaak voorgelezen, dat vind ik wel weer leuk :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind het wel een leuke podcast maar ben soms ook een beetje Mignon moe. Ze onderbreekt Marco heel vaak en heb het idee dat ze soms niet echt op Marco reageert maar het vooral gebruikt om weer een eigen verhaal te vertellen.

2 likes

Is er iemand die ook het boek van de Mediameiden heeft gepre-orderd maar dan ebook-versie? Die zou ook 1 nov uitkomen maar ik ontving niks, gisterochtend zag ik 06/11 staan op bol en nu

??? Snap er niks van. Had al een DM gestuurd die wel gelezen is maar geen antwoord, zo maar ff bol chatten.

2 likes

Ik vind het zoooo jammer. Echt een heerlijke podcast. Ik moet altijd zo lachen om die drie.

2 likes

Ik zit weer in een fase dat ik helemaal into (healthy) koken ben. Gaat in golven bij mij haha. Iemand nog tips voor kook/food podcasts? Mag ook in het Engels zijn! Ik luister nu alleen Etenstijd, die vind ik soms leuk, soms minder (vind hun chemie een beetje apart, maar ok). Dit is vast al eerder besproken, maar kon met de zoekfunctie niets vinden.

2 likes

de vegan lekkerbek! wat mij betreft de beste nog lopende etenspodcast, ook als je niet per se zelf plantaardig/vegetarisch eet is het net zo informatief

maar all time favourite blijft makkelijke eters maar die zijn gestopt :frowning:

1 like

Ik vind Opscheppers heel lekker luisteren en inspirerend qua koken.

5 likes

Ik denk zooo vaak aan mekoek en hand in eigen boessie. Ik vind Martijn zo grappig. En de dynamiek ook.

5 likes

Niet per se gezond koken maar wat schaft de podcast is mijn favoriet. Ik ben 2 keer aan Etenstijd begonnen maar kan idd niet tegen die gekke chemie van ze. De vegan lekkerbek vond ik ook leuk, maar heb de laatste afleveringen niet meer geluisterd omdat ik me ook daar begon te storen aan de presentator haha.

6 likes

The sporkful. Wel Canadees. Luister de afleveringen mission impastable waar hij zelf de perfecte pasta gaat uitvinden.:heart_eyes:

3 likes

Oh tof die ga ik binnenkort ff luisteren haha. Ik moet zeggen als er even een random persoon bij zit of niet al die nieuwe mensen dat ik het dan vaak leuker vind.

1 like

Ik heb de podcast van Og3ne ontdekt en eerst dacht ik dat het saai zou zijn, maar loop echt vaak lachend over straat. Echt heel leuk en een aanrader!

2 likes

Pfff nu weer de hele tijd over dat ze vroeger een twijfelaar had van 1.40 en dat ze daar zelfs met haar vriend op sliep.

Maar een twijfelaar is 1.20 :sleeping:

Edit: ik zit fout :rage::rage::rage::rage: volgens google mag 1.40 ook een twijfelaar genoemd worden. Ja doei ik wil geen twijfelaar hebben :sob::sob::sob:

6 likes

Heel leuk inderdaad! Maar wat heeft die Marieke een irritante stem haha :flushed: Vind haar ook een beetje denigrerend/uit de hoogte overkomen steeds, maar misschien wordt dat nog minder, ben bij het begin begonnen namelijk.

2 likes

Ja vond ik in het begin ook! Beetje aardappel in dr keel. Ik ben er aan gewend inmiddels

Ik ben helemaal voor dat podcast-makers betaald moeten worden voor het werk dat zij doen, maar ik begin me wel steeds meer te ergeren aan de reclame aan het begin en eind van podcasts op Spotify en inmiddels ook Podimo. Ik begrijp echt niet waarom Spotify niet betaald op basis van streams zoals bij muziek, want je hebt toch niet voor niets betaalde reclamevrije abonnementen :upside_down_face:

7 likes

Maar dan verdienen ze nooit even veel geld als wanneer ze reclame maken ergens voor en dan zetten ze het gewoon niet meer op spotify maar een andere app

2 likes

Ik weet niet of iemand hier nog de podcast van Geuze en Gorgels luistert want wordt er niet per se beter op maar man… ik snap dat er soms van die first world problems in worden gestuurd die absoluut geen first world problems zijn, maar Monica kan dan zo onbeschoft uit de hoek komen? In de een na laatste aflevering komt er aan het eind nog even een disclaimer omdat ze weer een luisteraar met een probleem met de grond gelijk maakte, maar dat niet zo bedoelde bla bla bla. Dan denk ik echt: dit is je werk hè, door deze mensen verdien jij je geld. Als je er geen zin meer in hebt, kap dan gewoon

Oké einde rant haha

1 like

Wat zei ze dan? Zij kan idd vrij droog zijn

Ja ik snap het vanuit de makers ook en de reclame tussendoor vind ik ook niet erg. , want dat wordt ook vaak nog wel leuk gebracht. Ik doelde op de radiospots die nu vaak aan het begin en eind zitten. Dat is voor mij echt hetzelfde als wat je te horen krijgt als je Spotify luistert zonder abonnement en dat vind ik dus gek van Spotify dat ze dat toestaan bij premium gebruikers.

4 likes