Ja, ik vind dit ook jammer. Zij hebben helemaal geen eigen ideeën lijkt het soms wel. Maar goed, dat geldt naar mijn mening helaas voor het hele populaire witte feminismekliekje dat altijd vooraan staat in de Nederlandse media. Ik bewonder Damn Honey wel dat het ze zo goed lukt om feministische thema’s bij een breed publiek onder de aandacht te brengen, maar echte vernieuwing, diepgang of kritiek is er gewoon niet. De recente aflevering met Simon(e) van Saarloos vond ik daar ook zo’n treffend voorbeeld van. Allemaal “Oooh wow echt mind blowing dit” terwijl Simon(e) veel dingen zei die gewoon echt nergens op sloegen
Ik weet wie je bedoelt (denk ik), met ook de NL’se schrijfsters enz. Ze hebben een redelijk veilige positie om feminist te zijn, ja.
Ja die aflevering heb ik echt vaak “nee!!!” gedacht en vervolgens werd er door hen echt totaal niet op in gegaan
Wie bedoelen jullie dan?
Maartje Wortel, Carice van Houten, Nina Weijers, Femke Heemskerk.
Ik doelde meer op dat wat jongere clubje met Milou Deelen en zo.
Tip: De jacht op het Heineken losgeld op Podimo. Harry Lensink zonder Marian Husken, heerlie 🫣
Haar stem en inhoud zijn echt niet te hachelen soms. Maar toen ze laatst een rechter interviewde zei ze de hele tijd aan het begin van een vraag: ‘heee, he….’ en dan de vraag. Zo onprofessioneel klonk dat.
Ja ik kan haar écht niet hendelen.
Jaa love Julia, maar kan Raymond niet meer aan
O god Isa Hoes is ook zo lekker bezig met al die gezondheidsonzin, nu zit ze in MM en Isa vinden iets te vertellen dat ze vond dat ze haar darmen weer eens moest reinigen en dat ze zich door haar klysma zo lekker leeg voelde. Laatst ook al die dag 1 onzin, echt wat een bullshit steeds
Oh ik zit toevallig net stukjes van Halina Reijn te luisteren over idd dat Dag1. Best een hype dus ineens
Zo raar ook ineens in hun podcast een reclame van Aaf en Lies over dat bamigo ondergoed ??
Ja viel echt op dat dat op een ander moment was opgenomen en ertussen was geplakt
Edit: bij de aflevering van afgelopen zaterdag
Ik ben net begonnen. Zo leuk! Jammer dat ze gestopt zijn.
Ik merk dat ik echt niet meer naar de mediameiden kan luisteren omdat Tamar zo ‘nat’ praat, echt goor gesmak en geslik, echt iets wat me razend maakt, ik raad haar echt een iets minder goede microfoon aan.
Teun vd Keuken doet dit trouwens ook.
Ivo van de Snobcast ook maar dat komt denk ik door zijn kunstgebit
Ik vind de podcast van halina en carice vervelend geworden. Ik vind het zo navelstaarderig geworden.
Ik heb m ook afgezet vandaag, boring
M’n gratis lidmaatschap loopt ook af dus komt mooi uit zo
Deze aflevering is inderdaad extreem.
Ik heb het boek van de Mediameiden, wel leuk maar ik vind wel dat het veel verhalen zijn die al in de podcast voorbij zijn gekomen. Terwijl ze in de podcast zeiden dat dat niet zo was.