Podcasts #2

Die anekdote over Wim hof😂. Waarom kunnen zulke mannen toch overal mee wegkomen. Het is toch diep triest eigenlijk.

3 likes

Haha wat mooi dat Merel aan het einde haar irritante medepresentator de waarheid durft te zeggen (dat mannen van een bepaalde leeftijd zoals Mart Smeets en hij reflectief vermogen missen), eindelijk!

2 likes

Ik ga maandag naar van Roosmalen en Groenteman, haha. Sorry voor de haters maar heb er echt zin in

15 likes

Elke keer als het luchtalarm afgaat herhaalt Sjamadriaan deze anekdote, ik denk nu elke eerste maandag van de maand aan de geperforeerde darm van Wim Hof

5 likes

Ben nu de 4e aflevering van the lady vanishes aan het luisteren. Vind het een vreemde zaak. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

2 likes

Interessante podcast en met respect gemaakt, geen sensatiezoekerij ofzo.

2 likes

Let's Be Clear with Shannen Doherty Actrice Shannen Doherty heeft nu ook een podcast waarin ze vertelt over haar carriĂšre, haar gevecht tegen kanker en meer.

5 likes

Iemand had hier ooit ‘De laatste dagen van’ getipt - er is nu een nieuw seizoen over George Michael!

5 likes

Oh leuk, thanks voor de tip! Moet zo ruim een uur in de auto, dus dan heb ik wat leuks te luisteren!

3 likes

Angelique Kunst zit bij Gonzo om -uiteraard- over Rian van Rijbroek te praten. Vind weer dat ze daar echt een beetje pesterige en op de persoon opmerkingen maakt over Rian. Zo onprofessioneel

5 likes

Ja het is weer een bijzondere aflevering, net als die hele serie die zij gemaakt heeft.
‘De ex-man van Rian, die bleek ze OOK nog te hebben, 
’ wow ze is gescheiden, wat een losgeslagen vrouw

6 likes

Zo hebben jullie de erfenis al geluisterd?
Ik vind het echt mooie verhalen, de laatste aflevering echt mega heftig (Rachida deel 1) ik kreeg ook tranen in mn ogen toen bleek dat de vader van haar kinderen Hamid is

Ik vind het ook goed dat het dit keer met inspraak is van de hoofdpersonen. Had met Bob en El tarangu wel moeite met dat het vooral over de hoofdpersoon ging en sensatieachtig werd, dit wordt letterlijk verteld door degene waar het over gaat.

10 likes

Die podcast van haar over die Rian zat ook vol met suggestieve bewoordingen, over haar kledingkeuzes en uitstraling. Als je verhaal sterk genoeg is, zou dat toch niet nodig moeten zijn.

12 likes

Ja, ik ben pas begonnen met luisteren van deze podcast. De eerste aflevering van Rachida was wel heftig.

2 likes

Ja ik vond het - ondanks de waarschuwing aan het begin van de aflevering - ook echt heftiger dan verwacht

5 likes

Vond echt alle afleveringen prachtig. Ook echt een originele invalshoek.

4 likes

Ja het is een aparte vrouw die Angelique. Dat ze bijv zegt dat Rian dan wel dure kleren had maar lelijke nagels en make-up, ze wist niet hoe ze zichzelf mooi moest maken?? Okeeee
En in het begin ging het over de compagnons van die man waarvan het bedrijf failliet was gegaan, die gingen ineens raar doen en de hele dag over seks praten? Huh wat heeft dat dan met Rian te maken?

Verder wel interessant verhaal en geloof ook wel dat ze een ‘charlatan’ is maar denk dat iemand anders het verhaal beter had kunnen vertellen. Ook raar dat die psycholoog zich heeft laten uitlokken om Rian een psychopaat te noemen.

6 likes

Die psycholoog is (gelukkig) op z’n vingers getikt door het tuchtcollege. Hij had de uitspraken niet mogen doen zonder Rian onderzocht te hebben.

Artikel

En eens met de onnodige opmerkingen over Rian haar uiterlijk en dergelijke. Voelde echt heel onnodig. Vertel het verhaal en hou het bij de feiten.

11 likes

Ja ik ben zo blij te horen dat die psycholoog op de vingers werd getikt! Mijn tenen trokken volledig krom toen ik hem al die statements hoorde doen. Dat kan écht niet

4 likes

Lekkere spoiler meid :+1:

4 likes