Ja, een van de eerste afleveringen van de podcast werd al meteen de toon gezet. Ik weet de precieze bewoording niet meer maar het ging over lelijk eendje en puistenkop. Echt tenenkrommend en onnodig om dat erbij te halen.
Sorry ik heb mijn bericht aangepast.
Elke week weer me ergeren aan schaamteloos randstedelijk
En weer brengen ze een eigen prodduct uit (condooms dit keer) niemand wil dit hou op
Haha ja ik vond die oplossing (om het condoom gebruik onder jongeren te bevorderen) ook zo slecht haha. Ik heb er 0 verstand van, maar het lijkt me dat de basis bij voorlichting en educatie ligt. Maar dat is natuurlijk saai.
Is er eigenlijk al iemand naar de show van Aaf en Lies geweest? Ik was afgelopen weekend en vond het eigenlijk een beetje tegenvallen⌠Misschien had ik er ook teveel van verwacht hoor, omdat ik de podcast zo leuk vind.
Ik! Bij de opening dacht ik echt even: wat dĂłe ik hier? En het was inderdaad heel anders dan de podcast. Ik heb mij wel vermaakt, maar het zat niet sterk in elkaar, vind ik.
@MevrWillem Oh ik ben benieuwd! Hoe was het? Wat viel er tegen? (Misschien in spoiler voor mensen die nog gaan)
Het had een beetje een Libelle-vibe en alles ging over het thema âgezelligheidâ met een quiz bijv.
Oh jammer! Ik heb de kaartjes cadeau gegeven aan een vriendin en we gaan volgende week. Ben benieuwd.
Ik vond het vooral leuk om ze in het echt te zien maar de show an sich⌠mèèhh, vind hun gemiddelde podcastaflevering leuker
Ik vond het ook tegenvallen maar weet niet wat ik dan wel precies had verwacht. Het was een soort podcastaflevering maar dan niet de beste.
Haha ja herkenbaar en bij de zoveelste keer het woord âgezelligheidâ dacht ik echt
Terwijl dat ook een soort van de bedoeling was volgens mij. De doelgroep lag iets hoger geloof ik qua leeftijd. Maar ik wist niet dat Lies zo goed kan zingen! Dat vond ik wel leuk.
Jaaa, ik kreeg kippenvel toen Lies ging zingen. Moet zeggen dat ik de geĂŻmproviseerde stukjes het leukst vond. De ingestudeerde grappen vond ik ook niet zo sterk
Ik zou met een vriendin gaan maar ik was ziek, zij was wel gegaan en had eigenlijk dezelfde reactie als iedereen hier! Een beetje cringey boomer humor soms, zei ze.
Ik vond de geĂŻmproviseerde stukken heel grappig. Dat kunnen ze gewoon heel goed. Lies kan heel mooi zingen.
Maar de gescripte stukjes vond ik niet zo leuk en had naar mijn idee niet gehoeven. Als ze gewoon een geĂŻmproviseerde show zouden maken, misschien gewoon een aflevering, zou het leuker zijn.
Ik vond het erg leuk! Heb mij goed vermaakt. Vond het publiek ook opvallend jonger dan ik had verwacht Niet alles was top maar dat heb ik eigenlijk bij weinig voorstellingen?
Wat is âIk wil je nog iets vragenâ een super mooie en bijzondere podcast! Hele dappere mensen, mooie verhalen; klein en groot, mooi en oprecht gemaakt.
Wiwa en Freddy hebben nu ook een podcast. Heb de eerste aflevering geluisterd vanochtend en vond het best grappig. Zijn ook lekker korte afleveringen (20 min), dus leuk voor tussendoor
De laatste Napleiten (over vuurwerkramp Enschede) is imo weer erg interessant
Ik luister die gonzoaflevering over rian van rijbroek maar dit is toch echt teringslecht??? Die journalist vertelt iets over een schoolfoto van rian en trekt daar allerlei conclusies uit (âze werd buitengeslotenâ, âze hoorde er niet bijâ), trekt allerlei conclusies over rian als persoon (âze weet niet hoe ze zich moet kledenâ obv dure kleding maar ongepoetste schoenen), WAAROM zeggen merel westrik en die irritante boomer daar niets van??
edit: nou echt precies nu luister ik naar het enige goede stukje uit deze aflevering: de irritante boomer zegt âgoh wat kunnen vrouwen toch slecht zijnâ (echt zo fucking typisch voor hem) gast-journalist: âmannen doen dit soort dingen ook, maar dan zijn ze niet slecht, dan zijn ze uitgekookt en slimâ