Ik vind de boekentips uit de Shitshow ook helemaal niet boeiend . Dat was nooit een reden voor mij om deze podcast te luisteren. Het oude format was inderdaad echt leuker.
Ik vind de shitshow nog wel leuk, maar zie nu ook wel het vaste, negatieve patroon dat de podcast volgt.
Gisteren heb ik de eerste aflevering van de podcast ‘We zouden het toch zo doen?’ Van Titia Hoogendoorn en ene Bianca geluisterd. Op zich wel leuk, maar ik ergerde me aan Bianca die casual vertelde ook wel eens afval in andermans tuin te hebben gegooid en dat het begin van haar relatie overlap had met haar vriends vorige. Meid, je bent gewoon een beetje aso en je vriend ging vreemd. Maar ik ben ook iemand die aso-buren had. Geen zin om de tweede aflevering te luisteren.
Wel leuk: Zo Opgelost, met oa Tex de Wit. Verder is één van mijn goede voornemens mijn algemene kennis te verbreden, dus ik ga dit topic doorspitten voor geschiedenis- en aardrijkskundepodcasts.
Ja ik had me wel verheugd op die van Titia, maar viel me toch wat tegen! Heb nog niet echt een leuke podcast voor dertigers gevonden (ik vind Kelly van ‘Wat ik wou dat ik wist’ toch net wat jonger overkomen dan ikzelf ben )
En tussen dertig en doodgaan? Daar heb ik een tijdje naar geluisterd en vond ik wel leuk, ook met het beantwoorden van levensvragen van luisteraars enzo
Grappig dat Murder with my husband er niet op staat, mijn lievelings @Blush
Maar thanks voor deze enorme lijst! Wat zijn jouw lievelings?
De grote podcastlas voor aardrijkskunde!
Bespreken iedere aflevering een ander land en alles wat je wil weten over dat land.
Staat waarschijnlijk wel in de comments maar de post is te lang om bij te werken. Mijn all time favo is denk ik el tarangu, daar is mijn podcastliefde begonnen, nu luister ik naar moordcast, moordzaken en al sla je me dood. En soms naar bizar
Dat was een tijd mijn favoriete. Maar vind de arrogantie van Marlou irritant en die stemmm van Tatjana die zo omhoog gaat aan het eind?
Daar heb ik een tijdje naar geluisterd, maar ben volledig afgehaakt nadat ze voor de zoveelste keer haar ex zwart maakte. Vond het heel naar overkomen en het maakte haar geen leuker mens.
De laatste tijd heb ik Niet van de wereld, Op hoop van zegen, Welkom in de volksbuurt en De toekomst is grijs geluisterd. Alleen die laatste heb ik nog niet helemaal geluisterd omdat ik een tikje depri werd van te veel afleveringen achter elkaar. Maar alle podcasts waren echt goed gemaakt, heel interessant. Heeft iemand nog aanraders in dit straatje? Sociaal-maatschappelijke, typisch Nederlandse onderwerpen.
Hier hing een schilderij
Verdwenen winkels
Plantage van mijn voorouders
Tatjana?
Anderen hier ook de Tumor Tapes geluisterd? Susan is nu zwanger zag ik net op instagram, echt zo ontzettend fijn voor ze. Ik vond die podcastreeks echt heel indrukwekkend en verdrietig, maakt dit bericht extra mooi.
Nee de ander
Buikpijn van het lachen bij het einde van de Co & Zo aflevering van vandaag.
Hahaha ja wat een heerlijk chaotische aflevering! Kan ik niet bij iedereen hebben maar bij hen is dat echt leuk.
Haha ja echt he! Zo heeeerlijk dat ze die hele slappe lach er ook gewoon in laten
Zie de nieuwe Co&Zo nog niet op Podimo Wil nav jullie berichten meteen luisteren zo in de auto ahahahha
Heb je geen spotify?
Nein anders was er geen probleem natuurlijk Kan denk ik wel op Apple Podcast bedenk ik nu? Dat ga ik checken.