Ik zag het ook niet op Podimo en mijn vriend zat op Spotify: dus ik heb Pocket Casts (Android) gedownload. Kan ik mooi ook weer Volkskrantspodcasts luisteren.
Kon zijn dat je dacht dat de podcast alleen op Podimo te beluisteren wasâŠ
Heeft iemand nog een aanrader voor een podcast waarin de laatste films worden besproken, waarbij de nadruk met name ligt op de films die in het filmhuis verschijnen? Nederlands of engelstalig maakt niet uit! VPRO cinema en radio cinema zijn helaas niet meer actueel. Ik ken wel de podcast van Cineville, maar ben benieuwd of er nog andere aanraders zijn!
Weet iemand of na pleiten en pro forma nog terug komen? Nu echt al een maand niks en zijn mijn lievelings
Napleiten gaf zelf aan in hun laatste aflevering dat ze nu een pauze hadden. Dus die komen wel terug. Ik weet niet wanneer. Aangezien pro forma van dezelfde makers is, gok ik dat daarvoor hetzelfde geldt maar heb geen podimo dus geen idee.
Sorry.
ja ik kan het ook echt niet meer niet horen, dus nu luister ik die podcast maar helemaal niet meer.
Moet zeggen dat het een paar podcast HEEL erg was en daarna weer afneemt. Geen idee waar je bent afgehaakt.
De podcast van Titia & Bianca vind ik wel leuk - we zouden het toch zĂł doen. Al vind ik Bianca soms wel erg onaardig.
Ja ik luister het echt helemaal voor Titia, lijkt me ook leuker als ze het met iemand anders zou doen die haar niet steeds afzeikt.
Hoe kijken jullie naar het ethische aspect van de podcasts van audiocollectief Schick? Ik heb net de erfenis geluisterd en vond het weer een mooie serie. Maar het staat me wel tegen dat ze geheimen/verhalen vertellen van mensen die hier nooit toestemming voor hebben gegeven of zelfs overleden zijn. Hetzelfde had ik ook met Bob trouwens.
Deze week de podcast The Villain Was Right ontdekt erg leuk als houd van podcasts die gaan over films en series! Ze bespreken de films vanuit het âvillainâsâ perspectief
Ik ben begonnen aan âzij is van mijâ over femicide in Nederland, onderwerp is mega interessant alleen ben ik er nog niet zo goed uit of ik het een fijne podcast vindt.
Ze gaan ook maar door over femicide vs vrouwenmoord. Het onderwerp vind ik erg interessant, de podcast een beetje warrig.
Ik luister We zouden het toch zo doen omdat ik Titia heel leuk vind, maar ik vind die Bianca zo onsympathiek. De nieuwste podcast begint met dat Titia vertelt dat er een fragment uit een eerdere podcastaflevering viral is gegaan en dat ze daar veel haatcomments over krijgt, en dan moet die Bianca nog even benadrukken âJa het is wel echt op jou gericht, ik voel me helemaal niet aangesproken door deze haat hooooorrrrrrrrrrâ.
Ja, ik haak daardoor bijna af! Ze sneert echt zo vaak naar Titia.
Nieuwe altijd wat! En de jingels (en kuiten) van Tom zijn er ook nogđ
Haliiii haloooo. Beste verjaardagscadeau voor mezelf ever na nul slaap!!
De nieuwe podcast van topnotch over opgezwolle. Echt tranen in mân ogen van nostalgie en ook leuke verhalen
Weet iemand of en wanneer Gonzo weer begint? Er komen al een tijdje geen nieuwe afleveringen meer. Ondanks Frans vind ik de verhalen altijd geweldig.
Ik heb een kaartje voor de show van Aaf en Lies in Tivoli vredenburg donderdag a.s. Iemand hier geĂŻnteresseerd? Ik hoef er niet de hoofdprijs voor