Vind ik in combinatie met pod’cast’ juist best wel logisch?
Ik heb gisteren voor het eerst een aflevering van de Vegan Lekkerbek geluisterd maar wat is dit voor presentator? Ik vond hem echt zo denigerend overkomen. Paulami Joshi was te gast en vertelde over haar kookboeken, toen vroeg hij al “heb je het ZELF in het Nederlands geschreven? Ohhh ECHT waar?” en allemaal van die wijsneusvragen om haar te “pakken” had ik het idee (zoals dat ze zei dat curry geen indiase benaming is maar een Engelse en hij gelijk erbovenop “oh maar in je tweede boek noem je het ZELF OOK CURRY?!!?!” en haar uitleg dan afdoen met “oh ja HEEL ingewikkeld allemaal”)
Ik weet niet of het deze aflevering was maar vond het echt irritant om naar te luisteren. Ben alsnog wel echt nieuwsgierig naar de recepten/boeken van Paulami.
Omdat dat een grappige podcastnaam zou zijn. Hihaho, een voorraadcast.
Ja nee dit is precies hoe die is. Ik kan er ook slecht tegen. Heb 4 afleveringen geluisterd maar hij is zo bijdehand.
Ik heb de podcast niet geluisterd maar vind haar kookboeken heel fijn! Heb pas een kookworkshop gehad van haar, ook echt een aanrader!
@Kusjessoldaat Oh wat irritant! Dan ga ik ook niet meer luisteren, ik zat me echt op te vreten (no pun intended).
@paraplu Goed om te horen! En ook echt leuk dat ze kookworkshops doet
Eens met @paraplu. Paulami is een hele lieve vrouw en ik vind haar nieuwe boek heel tof. Zeker een aanrader! Plus, ze woont pas sinds 2020 in Nederland, dus ik vind het heel knap dat ze de taal al zo goed beheerst. Beetje flauw van Jigal dan.
Ik vind het meestal juist wel leuk dat hij veel doorvraagd, maar eens dat het dit keer ook wel ver ging! Hij reageert trouwens wel altijd op instagram, voor ons iemand feedback wil geven, haha.
Ik vond het trouwens wel een leuke aflevering verder en ik ga haar boek vragen voor mijn verjaardag!!
Ik heb deze aflevering nog niet geluisterd haha, maar hij schurkt wel vaker tegen het randje aan. Soms vind ik het tof en soms net too much. Dus ik ben benieuwd naar deze.
Ik heb trouwens even door het boek gebladerd en het grootste gedeelte is vegan en waar niet geeft ze alternatieven (behalve bij de egg rolls haha). Dus zeker voor je verjaardag vragen!
Dank voor deze tip, heel leuk! Ik pik nu de films eruit die ik het beste ken en bv de afleveringen over The Devil Wears Prada en Mean Girls zijn erg leuk
Weet niet of het al getipt is, maar ik vind de podcast Mina & mevrouw een aanrader. Het gaat over de relatie tussen een Zeeuwse adelijke familie en hun werkster Mina in de jaren 50 en 60.
Het is van de maakster van De plantage van onze voorouders . Ook een aanrader als je die nog niet hebt beluisterd
Ik heb alleen de aflevering met Isabel Boerdam geluisterd en daar vond ik het wel goed dat hij door haar heen prikte. Maar idd niet echt een podcast waar de presentator z’n best doet om de gast het ook aangenaam te maken ofzo.
Ik wilde deze ook tippen! Mooi gemaakt weer
Nee en dat vind ik niet per se verkeerd, zeker als er ook iets is om doorheen te prikken, maar je hardop afvragen of iemand het ECHT in het Nederlands heeft geschreven (waarschijnlijk omdat ze een accent heeft en niet foutloos Nederlands spreekt) vind ik echt heel flauw en irrelevant
Ja absoluut mee eens hoor!
Een aardige podcast voor mensen van wie het “Waar erger je je aan”-topic hun favoriete topic is: I’ve had it.
Door twee middle aged Amerikaanse vrouwen die een podcast hebben gemaakt van zeuren over alles waar ze zich aan ergeren. Klinkt zo omschreven vrij vervelend om naar te luisteren haha, maar is wel grappig!
Ik was gister naar de show van Aaf en Lies maar ik vond het echt een beetje bonte avond op schoolkamp level. Lies was wel echt heel leuk
Dat je een podcast vanaf het begin gaat luisteren en ze nog slechte opname-apparatuur hebben
De presentatoren zitten niet op hetzelfde volume, en als ik het volume omhoog zet om de zachte beter te horen is de andere schel
(Ik heb al één latere aflevering geluisterd dus ik weet dat het beter gaat worden en ook begrijpelijk dat je niet meteen de beste apparatuur hebt! Maar het is echt zo’n classic ding waar je doorheen moet bij een nieuwe podcast haha)
Bedankt nog voor de tip mooie podcast en met veel interesse geluisterd. Ik ben nu ook begonnen met de plantage van mijn voorouders.
Podimo is van 4.95 naar 6.99 gegaan… best forse stijging voor niets extra’s.