Mijn vriend had hier idd een mail over gekregen, ik niet. Heb ook gewoon nog 4,99 betaald, heel gek.
Wel nu 20 uur ipv 10 uur luisterboeken luisteren. Ik wilde het opzeggen, maar toen kreeg ik een aanbieding om een half jaar 3,99 per maand te betalen. Maar ik vind het echt niet de 6,99 waard.
Ja ik luister nooit luisterboeken⦠dus dat is het voor mij niet waard mm. Die mail heb ik niet gekregen dus denk dat ik mijn abbo gewoon opzeg.
Nohhhhhh echt? Ik heb nog niks gehoord. Vond 4,99 nog echt net acceptabel en luister ook wel luisterboeken maar vind 6,99 echt teveel voor deze kutapp
Ik kreeg de aanbieding pas toen ik in de app mijn abo wilde beƫindigen!
Ik had dit pas ook op de mail, je kan ook een jaar abonnement nemen. Dan dan is het nog 4,99 per maand. Ik twijfel zelf ook want sommige podcast zijn daar ook weer afgehaald en gebruik ik nog 2 appsā¦
Ik heb een tijd een proefperiode gehad maar vond de app toen echt niet goed werken. Is dat nu inderdaad nog steeds zo?
Vind de app echt ruk, maar er staan voor mij toch wel wat podcasts op die ik niet wil missen.
Echt zo kut eigenlijk.
Ben benieuwd wat man man man gaat doen want ze zeiden dat nu contract met podimo bijna ten einde loopt
Ja ik luister oa manmanman elke week dus ben benieuwd
Ja en de laatste twee afleveringen hinten ze ook wel een beetje dat het nog niet zeker is. Zou mij niet verbazen als ze stoppen op podimo.
Ik hoop dat ze weer naar spotify gaan en dan weer met reclames van Miele en auto.nl komen en dat tot in den treuren uitmelken en flauwe grapjes over maken.
Ik snap ook niet dat die bedrijven hier blij mee waren haha, ze waren meer grapjes aan het maken dan dat het goede reclame was.
Ik was via podimo aaf en lies aan het luisteren en toen kwam er opeens een reclame tussendoor, niet dat zij dat in de show hadden maar echt ertussen. Dacht dat de meerwaarde van podimo oa was dat dit soort dingen niet hoefden, echt gek. Zeker als je straks dus ā¬6,99 betaald en dus nog steeds reclame er tussendoor krijgt?!
Ja ik heb mān abbo van podimo opgezegd omdat ik het ook belachelijk duur vind voor een zeer matige app en helemaal als er dan toch reclame bij zit. Vind het wel heel jammer van aaf & lies maar goed ga niet voor 1 podcast die ik leuk vind 6,99 pm betalen
bedankt voor de memo, heb ook mijn abonnement opgezegd. Kom wel weer terug als er weer een kortingsactie is van 60 dagen ofz.
Ja hoop ik ook, dan zeg ik Podimo meteen op. Bij mij is overigens nog 5 euro afgeschreven en nog geen mail over verhoging gehad
Ik ga ook maar weer opzeggen, vind t echt niet waard op deze manier. Wel zonde, want ik ben wel pro betalen aan de makers