Oh ik had hier hoge verwachtingen van, maar vind hem toch wel een beetje taai. Misschien omdat die AI stemmen toch een beetje emotie missen ofzo? Ben helaas niet door de eerste heen gekomen
Ben deze week ook aan deze podcast begonnen. Ondanks dat het erg interessant is, kon ik me soms alleen maar focussen op de AI stemmen . Vind het monotoom klinken
Ik ben op zoek naar een nieuwe podcast, heeft er hier iemand misschien een tip? Ik zoek podcasts waar je niet echt bij na hoeft te denken, een beetje in de trant van Altijd Wat. Het liefst Nederlandstalig!
De mediameiden? Vind het zelf altijd wel vermakelijk
Ik ken Altijd wat niet, maar heb het even gegoogled. Misschien Dit komt nooit meer goed? Ik kan dit niet bingeluisteren maar het is wel vermakelijk en de gasten zijn vaak heel leuk.
Ik vind āDe hete brijā erg leuk!
De afleveringen zijn wat kort maar als het gaat om kletspodcasts vind ik Niet lullen maar poetsen van de Rotterdamse poets Queen ook leuk. Het gaat niet alleen over schoonmaken.
Ik ben begonnen met De Erfenis en wat kunnen zij toch altijd goede podcasts maken. Echt goede verhalen en mooi gemaakt. Aanrader!
Same, heb al meerdere keren met tranen op de fiets gezeten! Vind wel de afleveringen van die nederlandse minder fijn (mirke geloof ik?), het doet me een beetje denken aan een groep zeven voorleeswedstrijd. Ze leest woorden zo gewichtig voor, alsof ze extra wil benadrukken dat het echt heel belangrijk is allemaal.
Je hoort heel goed dat het een Nederlander is die een deel Vlaams overgenomen heeft, waardoor ze zoān inbetween accent krijgt.
Ik heb dit bij Monsters in het bos, maar dan andersom (een Belg die Nederlands heeft overgenomen). Ik vind die podcast overigens wel echt een aanrader, maar ergerde me soms dus wel hieraan haha.
(Erg hypocriet want ik ben een Nederlander die Vlaams heeft overgenomen)
Ooooh die ga ik eens luisteren dan! Ik vind Belgen over het algemeen beter in Nederlands overnemen dat Nederlanders Vlaams, vind die intonatie die Nederlanders krijgen moeilijk om naar te luisteren.
Weet niet of dit al is aangeraden
Heb pas de eerste aflevering geluisterd, maar ik vind het wel een aanrader. Je leert ook wat over CuraƧao (iets waar ik bar weinig van weet)
En Gibbs hield in de eerste aflevering de tempo goed erin
Oh nee ik vind vaak dat Belgen die NL (en dan vooral randstedelijke accenten) overnemen vaak heel overdreven articuleren. Maar ik snap andersom ook heel goed dat Nederlanders die Vlaams overnemen ook heel ergerlijk moeten klinken hoor haha
Oh m, geloof ik graag hoor! Misschien heb ik gewoon twee uitzonderingen gehoord dan.
Ik ken ook iemand die kan switchen van Nederlands naar Vlaams, dat is wel indrukwekkend.
Ik vind napleiten zoveel fijner luisteren nu Ayse erin zit ipv die Christiaan flokstra
Ik vind Ayse ook heel fijn ja! Misschien blijft ze wel? En dan Christiaan Pro Forma blijft doen.
Ja helemaal mee eens. Vind haar heel overdreven Nederlands Vlaams praten. Heb laatst Bob van ze geluisterd waarmee ze een prijs hebben gewonnen. Prachtig!!!
Waar is hij eigenlijk? Vind het gek dat we opeens helemaal niks meer horen, Ayse zou hem tijdelijk opvolgen maar dat is nu ook alweer een aantal weken geleden. Ik vond hem ook wel fijn eigenlijk, misschien zou een combinatie leuk zijn?
Ik vind Ayse ook echt een leuke toevoeging, ze heeft ook een goede chemie met Wouter.
Ik dacht dat Christiaan er even mee stopte vanwege Marengo, maar ik dacht dat zijn kantoor het hoger beroep niet meer ging doen dus dat lijkt me dan niet meer op te gaan