Oh m, geloof ik graag hoor! Misschien heb ik gewoon twee uitzonderingen gehoord dan.
Ik ken ook iemand die kan switchen van Nederlands naar Vlaams, dat is wel indrukwekkend.
Oh m, geloof ik graag hoor! Misschien heb ik gewoon twee uitzonderingen gehoord dan.
Ik ken ook iemand die kan switchen van Nederlands naar Vlaams, dat is wel indrukwekkend.
Ik vind napleiten zoveel fijner luisteren nu Ayse erin zit ipv die Christiaan flokstra
Ik vind Ayse ook heel fijn ja! Misschien blijft ze wel? En dan Christiaan Pro Forma blijft doen.
Ja helemaal mee eens. Vind haar heel overdreven Nederlands Vlaams praten. Heb laatst Bob van ze geluisterd waarmee ze een prijs hebben gewonnen. Prachtig!!!
Waar is hij eigenlijk? Vind het gek dat we opeens helemaal niks meer horen, Ayse zou hem tijdelijk opvolgen maar dat is nu ook alweer een aantal weken geleden. Ik vond hem ook wel fijn eigenlijk, misschien zou een combinatie leuk zijn?
Ik vind Ayse ook echt een leuke toevoeging, ze heeft ook een goede chemie met Wouter.
Ik dacht dat Christiaan er even mee stopte vanwege Marengo, maar ik dacht dat zijn kantoor het hoger beroep niet meer ging doen dus dat lijkt me dan niet meer op te gaan
Kan ook even een sabbatical zijn. Dat marengo proces lijkt mij slopend voor iedereen die met de rechtszaak bezig was. Zou mij dan niet verbazen als je dan voorlopig even niks doet
Ook alleen Botte weer die kan zeiken om een gratis taart die hij krijgt. Hoe vermoeiend is die gast
Ik vond Ype ook best geĆÆrriteerd op hem reageren bij vlagen
Same. En ik vind Christiaan zijn lach altijd zo grappig.
Ik mis Christian ook en hoe hij zich kan opwinden over politieke zaken zoals dom VVD-beleid. Vind Ayse ook wel prima but itās not the same.
Ik zou idd een afwisseling tussen Ayse en Christian leuk vinden! Vind ze allebei wel wat hebben en een andere juridische en persoonlijke touch geven aan de podcast. Vind t wel echt vervelend dat we niks horen over Christian haha heb vorige week al gegoogled omdat ik t zo vreemd vond. Maarja wie ben ik
Haha heel aanstekelijk!
Eeuw luisteraars: ik vraag me echt al zo lang af, waar komt dat ātjesā van Ype vandaan? Heeft dat een aanleiding of is het gewoon random bedacht door hem? Ik vind het wel een heerlijk woord om te gebruiken als afscheid haha
Zegt hij niet gewoon Tschuss? Maar misschien wat gek uitgesproken. Dat dacht ik altijd
Nee ik zag het ook een keer onder een instapost van hun. Echt zo, 'tjes!
Het zit ergens in een aflevering maar weet helaas niet welke, best wel lang geleden iig.
Toen Ype er mee kwam zei Botte nog 'tjes is not gonna happen!1!!1 haha
Nee, ze zeggen ook altijd nadrukkelijk 'tjes als iemand afsluit met tschuss op de eeuwofoon lol
Oohh thanks! Nu kan ik natuurlijk niet rusten tot ik die aflevering gevonden heb
Het was volgens mij een aflevering met alleen botte en ype. En volgens mij ging het een beetje tussen neus en lippen door dus succes met de zoektocht