Iemand die hier weleens 30 Minuten Rauw luistert van Ruud de Wild? Zijn nieuwste aflevering met Loiza Lamers, wat was die slecht zeg, van zijn kant. Heb hem niet afgeluisterd.
Ik vind ze eigenlijk altijd slecht. Hij is slecht voorbereid (maar volgens hem hoort dat zo, âzonder voorkennisâ), hij zegt heel vaak dingen die niet kloppen, en dan moet die gast hem corrigeren, hij stelt altijd dezelfde vragen, ook al past het niet in het moment. Kortom; ontzettend slechte interviewer.
In de podcast âHet Oordeel van de Officierâ nemen officieren van justitie ons mee door spraakmakende misdaadzaken. Welke beslissingen moet een OvJ maken, voordat een zaak in een rechtszaal terechtkomt? âHet Oordeel van de Officierâ is een podcast van het Openbaar Ministerie.
Dus ik kan nu podcasts luisteren van Advocaten (napleiten), rechters (de staat van het strafrecht) en nu officier van justitie. Ik verwacht nu ook een griffier podcast
Best leuk wel de eerste twee afleveringen.
Ik vind dit een hele fijne podcast.
Niet perse om feiten te leren maar wel meer over mijzelf en relaties van anderen.
Ik luister zelden nog maar moest erg hard lachen om het gehaktbal verhaal met 3kuub roomboter van Marcel van Roosmalen van afgelopen vrijdag
Hahahaha en het bad met saus
Ik heb de laatste aflevering geluisterd! Het geeft een biased maar misschien toch betrouwbaar beeld van wat Shamina daar daadwerkelijk gedaan heeft voor IS.
Ik ben echt geschokt over wat Halina en Carice vertellen in hun laatste podcast. Een beetje tussen neus en lippen door (of eigenlijk best wel direct) vertellen ze over veel grensoverschrijdend gedrag op de set van films en in het theater. Ik heb Halina heel vaak zien optreden, ook veel naakt en gezien of in heel heftige scènes ze had een beetje de naam: âmoet dat nou zo blootâ, maar overal zitten die FUCKING witte mannen achter.
Ja ik vond dat ook heel heftig! Vooral dat stuk over
misschien trigger voor iemand
dat ze op het toneel âalsofâ gevingerd zou worden, maar het tot 2x toe gewoon echt gebeurde?!
Andere stukken vond ik trouwens weer heel grappig, moest hardop lachen.
Dit is toch echt bizar? en dan moeten blijven spelen want âthe show must go onâ. Viezerikken en klootzakken zijn het
Omg die over de Tina ga ik snel luisteren. Wat leuk!
Ja echt absurd en vernederend! Gelukkig gaven ze wel aan dat dat soort scenes nu veel beter begeleid worden.
Ik luister nu âWie praat, die slaaptâ over het inzetten van kroongetuigen, met oa Marian Husken. Eerste drie afleveringen staan online en ik vind het heel interessant. Je moet wel een beetje kunnen wennen aan de podcaststijl van Marian, zij klinkt een beetje alsof ze een boekje voorleest.
Jaaa! Die ruzietjes steeds. Superirritant ook om naar te luisteren.
De nieuwe podcast vind ik heel slecht qua presentatie, maar de inhoud is wel interessant.
maar dit precies. ik kan er niet aan wennen echt alsof ze heel staccato iets van een blaadje voorleest. en die journaliste trouwens ook, beetje geforceerd vragen stellen en dan komt er zoân âvoorgelezenâ antwoord. ik heb de podcast niet afgeluisterd, ben nu begonnen aan het bewijs (podimo).
Tja het lijkt me ook niet makkelijk om met Marian een podcast te maken, als zij haar antwoorden zo opleest moeten de vragen ook al duidelijk afgesproken zijn⌠toch jammer want het onderwerp is super interessant
ja klopt! vind het ook inderdaad echt wel interessant. misschien geef ik het nog een keer een kans!
Ik heb 'm ook geluisterd! Ik geloof het wel eigenlijk, ondanks dat het niet zoân heel objectieve bron is (niet dat het er IETS toe doet wat ik al dan niet geloof haha). Heb nu ook nog wel meer medelijden met Shamima, haar twee vriendinnen met wie ze daar gekomen is, zijn dood. Sharmeena is dermate geradicaliseerd dat ze niets meer met Shamima te maken wil hebben en zelf hangt Shamima overal tussenin en hoort nergens meer thuis. Heeft voor haar twintigste drie kinderen gebaard en verloren, wat een levenâŚ