Ja ik betrapte mezelf op het zielig vinden van Shamima. Ben je verdomme naar IS gebied gegaan, getrouwd met een creep met wie je kinderen hebt gekregen, is het nog niet goed genoeg??
Ik las het ook inderdaad. Ik vind de hele situatie om zijn dood heen nog steeds vreemd, zoals dat uit de podcast naar voren kwam. Ik ben benieuwd wat de nabestaanden van deze uitkomst vinden. Hopelijk komt daar nog een podcastaflevering over.
Klinkt inderdaad erg ingestudeerd. Ik luister de podcast wel, vind het eenninteressant onderwerp, maar erger mij er wel aan.
Hoi, ik ben nieuw hier op het forum. Kwam dit topic tegen toen ik op Google op zoek was naar leuke podcasts. Veel herkenning! Ik heb een account aangemaakt en zou graag willen meeschrijven.
Meteen een vraag:
Heeft iemand villa Betty geluisterd? Staat alleen op podimo en dat heb ik niet, maar de trailer vond ik erg interessant.
Ik vind halina haar stemmetjes heel irritant wel
Ik heb hem geluisterd. Was vermakelijk maar niet geweldig. Ik zou er geen podimo abbo voor nemen. Maar er zijn wel genoeg gratis maanden podimo te vinden op het web. Ik kan je een link sturen met 2 maanden gratis podimo. Zelf heb ik een proefabbo van 9 maanden ooit ergens gevonden dus misschien zijn er betere aanbiedingen te vinden.
Ik heb een aflevering beluisterd maar om deze reden laat ik het er denk ik maar bij. Vond het verder inhoudelijk best gezellig en interessant. Maar dit, plus dat gelach de hele tijd doet daar aan af voor mij.
Sowieso podcasts waarbij mensen de hele tijd heel overdreven gaan zitten lachen om het maar leuker te laten lijken moeten afgeschaft worden. Lach gewoon wanneer je lacht, maar forceer het niet aub, dankje.
Ik vond het best wel saai eigenlijk, had er meer van verwacht maar nu was het een beetje een sloom verhaal waarin er niet echt iets boeiends werd verteld.
Ik vind tussen dertig en doodgaan ook steeds minder leuk. Zij lachen ook veel tussendoor omdat die kat dan gekke dingen doet. Terwijl ze soms nog wel interessante onderwerpen bespreken. Maar kan dat gelach er dan niet uitgeknipt worden. En die harde grappen kan ik ook steeds minder goed hebben. Lijkt de laatste tijd wel erger geworden, in het begin was het anders naar mijn idee. Maar goed ik kan het ook gewoon ontvolgen natuurlijk.
same, daardoor ben ik ook gestopt met luisteren, kon dat echt niet meer aan.
Bedankt! Inderdaad een optie om een proefabonnement te nemen, zelf niet eens aan gedacht.
Overigens eens met bovenstaande. Nare puberale opmerkingen maken en dan zeggen ‘grapje’. Ha… ha….
Ik kom deze 2 even tippen, beide echt heel leuk vind ik.
Edit hm linkjes doen het niet. Maar het gaat om
Hoe ben je zo?! (over allerlei karaktereigenschappen) en
De grote Podcastlas (elke aflevering staat een land centraal met geschiedenis en leuke weetjes/trivia)
Jaaa De Grote Podcastlas echt top. Altijd zo veel leuke feitjes. Ze maken elk land interessant.
Ik heb ook nog een podcast die hier volgens mij nog niet is getipt!
‘Lacroix. Ik was gangster’ (podcast van De Standaard)
Ik heb me er heel erg mee vermaakt tijdens het fitnessen. Heel interessant hoe zijn leven is verlopen en echt een enorm contrast tussen zijn twintiger jaren en nu. Vooral als je bedenkt wat hij op zijn kerfstok heeft
Philippe Lacroix, brein van de bende Haemers, vertelt voor het eerst zijn hele levensverhaal. Van zijn wieg over zijn gangsterjaren tot zijn leven nu… als vrij man. Van Brussel over de Côte d’Azur tot in Colombia en terug. Een verhaal van overvallen op geldtransporten, de ontvoering van een ex-premier én de ontsnapping van de eeuw. Maar ook een verhaal van schuldinzicht en finaal een ommekeer.
In acht afleveringen legt Lacroix zijn ziel en zijn verleden bloot, én de makers spreken ook met andere mensen, zoals de rijkswachter die hem in 1991 achter de tralies gekregen heeft.
Vond het wel okee heb vooral geluisterd omdat ik zijn accent echt chill vond hahaha
Die opmerking ook over verkrachting. Wat een freak.
Ik vond het zeker geen verheerlijking. De podcastmakers gingen er met een zekere scepsis in en ook de broer van een van de dodelijke slachtoffers van een gewapende overval op een geldtransport komt aan het woord. Ik denk dat Lacroix ook zeker niet het achterste van zijn tong laat zien, maar het geheel van alle podcasts bij elkaar vond ik wel interessant.
Edit; overigens kan ik me wel voorstellen dat het voor slachtoffers lastig is om te luisteren.
Ja wtf totaal ongepast
Knip dat er dan uit
Ben wel blij dat ze hem gelijk terug vloten.
Wat is de gonzo podcast en welke grap maakte wie daarin? Geen zin om te luisteren maar wel geintrigeerd.