Podcasts #2

Ontvoerd, nummer één aller tijden, al sla je me dood, de complotten piramide!

Je krijgt sowieso een aanbieding voor een half jaar 50% korting op je abo als je door het opzegproces heen loopt, dus dat is de moeite wel waard!

7 likes

Ik vond bizar en radio oranje heel leuk. Bij radio oranje wel bij aflevering 1 beginnen.

2 likes

Wauw wat goed! :clap: :clap: :clap: Dit is de closure die ik nodig had in mijn leven, thanks

4 likes

Ik ben ontzettend late to the party maar net begonnen aan de Mediameiden. Heel leuk maar ook bang dat er weer zo’n standaard kantelpunt komt dat ze van ‘heel leuk’ naar ‘heel irritant’ gaan, haha.

2 likes

Jaaaaaaaaaaa dit is echt zo! Ik merk dat ik een beetje richting dat punt begin te gaan. Heb de afl van afgelopen week ook nog open staan omdat ik me er niet meer zó op verheug als voorheen. Alsnog wel echt heel lang wél van genoten dus geniet van alle afleveringen die je nog te gaan hebt en zolang het nog leuk is :grin::heart_eyes:

8 likes

Ik ben gister begonnen met radio oranje maar moet nog wel even wennen aan hoe luchtig en soms grappend ze erover praten.

2 likes

Ik ben op den duur ook afgeknapt. Vond ze in het begin nog wel authentiek overkomen, maar uiteindelijk werd het een kunstje en geforceerd (hun humor).

2 likes

Same! Op een gegeven moment vond ik het ook een herhaling en werd het beetje lui en sleets. Maar alsnog een aardige tijd met plezier wekelijks naar geluisterd dus je hebt als nieuwe luisteraar nog best wat voor de boeg.

1 like

Daten voor Dertigers! Ik geniet er echt van. Het is denk ik de 30+ variant van Datevermaak.

Een man en een vrouw. De man is wat moeizamer met het daten, maar die vrouw! Wow! Een datingvoorbeeld voor velen. Wat een verhalen :crazy_face::rofl:
‘Oeh ik weet niet of ik dit moet zeggen? Misschien luistert mijn baas wel.’ 3sec later; ‘ik heb met mijn collega seks gehad’
‘Ik ben met 3 mannen in 24 uur geweest’ ‘weten ze dat?’ ‘Nee natuurlijk niet! Nou ja, ze zullen het wel horen’

7 likes

Ik smul van Pucks verhalen, maar vind die man echt niet om aan te horen :sweat_smile: Zo onfeministisch en ook totaal bagatelliseren als Puck vertelt over een nare ervaring met een man die ze had… heb het toch maar weer uitgezet, of wordt het later beter?

3 likes

Ik vind die man dus wel leuk, en met mij vele anderen. In de latere afleveringen vertelt hij dat er veel in zijn dm wordt geslide en dat hij wel een aantal dates had. Maar er ook weer veel van had afgezegd. :rofl:

2 likes

Vind puck ook heel leuk en die man struggle ik maar doorheen. Ben nog lang niet bij de laatste aflevering, maar aan @Beutyschooldropout bericht blijkt maar weer: zoveel mensen zoveel wensen

2 likes

Ik vind hem zo ontzettend droog? Boomergrapjes, niet soepel, rechtlijnig… maar idd, er is overal een markt voor.

1 like

Ik luister maandagklaagdag van Robbert Rodenburg en ik vind hem zo vervelend worden. Hij laat zich ontzettend meeslepen in het jetset leven, staat echt mijlenver van het ‘plebs’ af. ik vind daarom die open kaart serie op YouTube ook een stuk minder leuk

7 likes

Ik heb toevallig laatst weer een Open Kaart gezien (volgensmij met Kelvin) maar vind Robbert er ook steeds slechter uit zien. Kelvin niet trouwens, maar bij beiden stijgt de fame wel wat naar hun hoofd heb ik het idee.

3 likes

Iemand nog tips voor leuke podcast die makkelijk weg luisteren? Maar dan niet van podcast vol met ellenlang geklets tussen een aantal personen. Die kom ik wel veel tegen maar vind ik niet zoveel aan. Zeker niet als het dik een uur duurt.
Ik kan niet echt wat nieuws vinden. Het is leuk als er een soort (overkoepelend) thema is maar ik hou niet van crime en dat soort dingen. Mag in het Nederlands, Engels en Duits.

1 like

Southlake & Grapevine? Weet niet of het onder makkelijk luisteren valt maar wel twee van de beste journalistieke podcasts die ik afgelopen tijd geluisterd heb

5 likes

Ik vind amsterdam wereldstad en nrc vandaag wel leuk en niet te lang

5 likes

De grote podcastlas

4 likes