Twee vrienden en ik keken allemaal apart van elkaar het verhaal van Nederland en omdat wij het allemaal zo’n mooi programma vinden hebben we een van de podwalks van dat programma gedaan (Nijmegen) en ik vond het super leuk!
Nee want kende het niet maar lijkt me leuk zeg!
Ja! Het verhaal van Nederland en dan de stad Deventer. Vond het heel goed? Echt een aanrader
Heel stom maar ik luister Aaf en Lies en Aaf zei dat ze haar week een 3 wilde geven, en iemand comment of Gijs weer is vreemdgegaan… ik dacht daar ook al vrij snel aan, en toen bedacht ik me hoe naar het eigenlijk moet zijn als je beiden bekend bent en zo in de belangstelling staat. In dit geval dan vooral voor Aaf. Dat hele gedoe met Gijs/Jip is verder nooit publiek besproken en volgens mij gaan er nu ook weer verhalen dat Gijs een andere jonge vrouw heeft geïntimideerd. En nu hoeft het feit dat zij haar week een 3 wil geven hier helemaal niks mee te maken te hebben, maar toch pijnlijk lijkt me dat mensen dit soort dingen dus wel onthouden en weer benoemen
Ja lijkt me zo pijnlijk! Maar moest er wel aan denken toen ze het had over dat ze die nieuwe tafel niet alleen kon verhuizen…
Dat was ook opvallend idd. Ik ben nu wat verder in de laatste aflevering en het gaat nu over red flags, en heb ook het idee dat Aaf niet zo goed is in het herkennen daarvan als ik haar zo hoor
Ik vind het ook altijd zo heftig als Aaf bijvoorbeeld heel casual meldt dat ze pas op haar 12e van haar stiefmoeder leerde dat je je met zeep moet wassen. Zij is toen zoveel tekort gekomen
Haar vader, Hugo Brandt Corstius, was zelf een wandelende red flag. Als je daarmee bent opgegroeid, vind ik het niet zo gek dat je die signalen niet opvangt.
Ja en ze heeft de laatste paar weken een paar keer laten vallen emotioneel veel te verduren te hebben, kan me goed voorstellen dat dat (o.a.?) door dat bericht van Sarah Neutkens komt… Ik vind het echt zielig, ik vind haar echt een leuke lieve vrouw die altijd liefdevol over haar gezin praat. En idd als ze vertelt wat ze allemaal heeft meegemaakt… @Schorem
Je gunt haar echt beter idd
Ben ook benieuwd hoe het echt met haar gaat en heb het met haar te doen. Ik vind haar zo’n leuk mens. Ik hoor overal ook verwijzingen naar de situatie, maar dat weet je natuurlijk niet zeker.
Ik denk wel dat ze uiteindelijk gaan scheiden, maar dat dat nu achter de schermen gebeurt. En als het zover is, dat het dan wel in de media komt.
Mediameiden & Friends op Podimo is wel echt leuk! Was een beetje uitgekeken op de normale afleveringen.
Die nieuwe podcast van georgina verbaan en pepijn lanen is weer een goede voor als je slaapproblemen hebt
Love de juice in ‘De shitshow’ over Anne uit ‘Ik Ken iemand die’ dat hij ondanks z’n Podimo miljoen bij alle gratis dingen in de weggeefhoek vooraan staat hahah
Oprecht? Of als in dodelijk saai?
Oprechte tip voor fijne in-slaap-val-podcast: Zo opgelost van Tex de Wit, Anna Gimbrère en Stefan Pop. Ze hebben echt best wat leuks te vertellen, maar als ik halverwege in slaap val, hoef ik de volgende ochtend echt niet op te zoeken waar ik gebleven ben om het af te luisteren.
We hebben toch de laatste geluisterd en mijn vriend is nu de hele tijd op willekeurige momenten Jur-vragen aan het stellen. In de auto: ‘Tes, bestaan wij echt?’
Haha ik heb die podcast achter elkaar afgeluisterd, maar die vaderrrrrrrrrr (insert kak-R), sorry bij zijn eerste stukje dacht ik direct: wat is dit voor een ras-narcist met een god-complex.
Ja echt walgelijk. Dit was weer irritainment pur sang.
Het is allemaal te prijzen dat je alles over hebt voor het welzijn van je kind, maar HOE GEK zal het behandelteam geworden zijn van deze man.
Voor de luisteraars van Napleiten: Christian heeft op Twitter aangegeven dat hij weer gaat aansluiten bij Napleiten. Per wanneer staat er niet. Hij is overigens een eigen kantoor begonnen en dus weg bij Ficq, dat verklaart denk ik ook het een en ander over zijn afwezigheid in de podcast